Witam.
14:34 // B737 // Norwegian // BUD-OSL // UN133 (lornetka)
15:30 // B737 // Sterling // UN133 // N (luneta)
16:14 // F70 // Malev // BUD-CPH // UL856 (lornetka)
Pzdr,
Samoloty na wysokościach przelotowych - CZERWIEC 2006
Witam.
Karol gratuluję zdjęć
----------------------------------
Ciekawe jakby udało im się otworzyć te połączenia, czy by latali nad PL jak w przypadku do JFK, chociaż do Toronto czy Chicago.
Karol gratuluję zdjęć
----------------------------------
Ciekawe jakby udało im się otworzyć te połączenia, czy by latali nad PL jak w przypadku do JFK, chociaż do Toronto czy Chicago.
lornetka, notes, obserwacja - wspomnienia to jest to !
witam
zdjęcia pokazywałem już na innym forum, ale może nie wszyscy widzieli - pokazują (w niewielkim stopniu oczywiście ) ruch w rejonie, z którego jeszcze nie widziałem zdjęć (mogę się mylić, bo rzadko tu zaglądałem). mowa tu o dość nowym jednokierunkowym korytarzu UT727 oraz UL735 i UN858.
Zdjęcia są z piątku 16tego
11.20 B747 BA UT727
11.50 B737 SIBERIA UT727 (a może nawet UL735)
12.10 MD-11 LH UL735
12.15 B747 KOREAN UL735
13.25 B747 Air Bridge Cargo / Volga-Dnepr UL735
15.15 A320? LH UL735
17.35 B747 Air China UL735
(300D + Sigma 70-300 APO DG)
zdjęcia pokazywałem już na innym forum, ale może nie wszyscy widzieli - pokazują (w niewielkim stopniu oczywiście ) ruch w rejonie, z którego jeszcze nie widziałem zdjęć (mogę się mylić, bo rzadko tu zaglądałem). mowa tu o dość nowym jednokierunkowym korytarzu UT727 oraz UL735 i UN858.
Zdjęcia są z piątku 16tego
11.20 B747 BA UT727
11.50 B737 SIBERIA UT727 (a może nawet UL735)
12.10 MD-11 LH UL735
12.15 B747 KOREAN UL735
13.25 B747 Air Bridge Cargo / Volga-Dnepr UL735
15.15 A320? LH UL735
17.35 B747 Air China UL735
(300D + Sigma 70-300 APO DG)
- Grim Jester
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:14
- Lokalizacja: masz taką twarz???
- Kontakt:
Dziś mimo względnie niezłej pogody ustrzeliłem tylko jednego stwora ale za to pięknego:
20.18 SEE UL980 B744 BA257 LHR-DEL G-BYGD
http://www.airliners.net/open.file?id=1 ... photo_nr=1
Co do pojawienia się A340 LH na UL980 - na tym korytku gruba zwierzyna Lufy już się nie raz pojawiała, ale w postaci B747. A340 tej linii jeszcze tu nie widziałem.
20.18 SEE UL980 B744 BA257 LHR-DEL G-BYGD
http://www.airliners.net/open.file?id=1 ... photo_nr=1
Co do pojawienia się A340 LH na UL980 - na tym korytku gruba zwierzyna Lufy już się nie raz pojawiała, ale w postaci B747. A340 tej linii jeszcze tu nie widziałem.
Witam.
Widziałem tego BA, lecąc tracił smugę, a gdy do mnie doleciał był już bez. Oglądałem niebo w stronę Warszawy i muszę powiedzieć, że dużo maszyn tam widziałem do 21. O innej porze nie mogę z prostych powodów no chyba, że o wschodzie słońca. W dzień nie widać smug niestety, chociaż na oślep może popróbuje kiedyś. A więc tak na UN869 widziałem bodaj 5 maszyn w kierunku NE, a jedna maszyna ok 20:40 na UL621 w kierunku NW, obserwowałem ją kilkanaście minut przy pięknym zachodzącym słońcu, póki nie zniknęła za horyzont. Do pewnego momentu leciał ten samolot normalnie po UL621 tzn. NW a po kilkunastu minutach już niziutko nad horyzontem ostro skręcił pewnie w WAR na ten korytarz, co prowadzi NE UMxxx (niestety nie mam pod ręką mapy korytarzy) I tak mi ten samolot zniknął z pola widzenia . Pięknie te smugi w okolicach Warszawy się pokrzyżowały. Może ktoś z was widział te zdarzenie lub aeroplany .
Pozdrawiam, Paweł.
Widziałem tego BA, lecąc tracił smugę, a gdy do mnie doleciał był już bez. Oglądałem niebo w stronę Warszawy i muszę powiedzieć, że dużo maszyn tam widziałem do 21. O innej porze nie mogę z prostych powodów no chyba, że o wschodzie słońca. W dzień nie widać smug niestety, chociaż na oślep może popróbuje kiedyś. A więc tak na UN869 widziałem bodaj 5 maszyn w kierunku NE, a jedna maszyna ok 20:40 na UL621 w kierunku NW, obserwowałem ją kilkanaście minut przy pięknym zachodzącym słońcu, póki nie zniknęła za horyzont. Do pewnego momentu leciał ten samolot normalnie po UL621 tzn. NW a po kilkunastu minutach już niziutko nad horyzontem ostro skręcił pewnie w WAR na ten korytarz, co prowadzi NE UMxxx (niestety nie mam pod ręką mapy korytarzy) I tak mi ten samolot zniknął z pola widzenia . Pięknie te smugi w okolicach Warszawy się pokrzyżowały. Może ktoś z was widział te zdarzenie lub aeroplany .
Pozdrawiam, Paweł.
lornetka, notes, obserwacja - wspomnienia to jest to !
Witam,
Czy wszyscy szanowni forumowicze widzieli już A340 w takim malowaniu http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5751827
Czy wszyscy szanowni forumowicze widzieli już A340 w takim malowaniu http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5751827
- meteo_expert
- Posty: 484
- Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:08
- Lokalizacja: Zgierz k/Łodzi
- Kontakt:
Dzisiejsze łowy UL980.
1.15:58 - Ukrainiec
2.16:50 - A340 - Virgin Atlantic
3.16:57 - British Airways
4.17:04 - B747 - Malezja
5.17:30 - Jakiś 737 - LH
6.17:50 - B747 - Singapore
1.15:58 - Ukrainiec
2.16:50 - A340 - Virgin Atlantic
3.16:57 - British Airways
4.17:04 - B747 - Malezja
5.17:30 - Jakiś 737 - LH
6.17:50 - B747 - Singapore
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:55
- Lokalizacja: Bielsko-Chybie
Te Arbusiki Finnair ma po Virgin Atlantic?? Czy nowe?? We flocie Virgina byly A343.eltoro3 pisze:Witam,
Czy wszyscy szanowni forumowicze widzieli już A340 w takim malowaniu http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5751827
UL 980
21:17 Virgin A340 LHR-BOM.
Pierwszy raz widziałem Virgina kierującego się na wschód. Pięknie go oświetliło zachodzące słońce. Super widok .
Jutro spróbuję zapolować na ptaszki po 20 (póki jest jeszcze w miarę jasno). No i szykuję sie też na poranne łowy tak od ok. 4 (nie wiem jeszcze czy jutro).
21:17 Virgin A340 LHR-BOM.
Pierwszy raz widziałem Virgina kierującego się na wschód. Pięknie go oświetliło zachodzące słońce. Super widok .
Jutro spróbuję zapolować na ptaszki po 20 (póki jest jeszcze w miarę jasno). No i szykuję sie też na poranne łowy tak od ok. 4 (nie wiem jeszcze czy jutro).