Strona 14 z 26
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 14 października 2007, 22:53
autor: Gryni
Witam,
Piękne fotki, gratuluję złapania Galaxy
Oby jeszcze wrócił kiedyś na UL984...
A tymczasem znikam na 2-3 dni do Niemiec, ok. 100km na płn. od FRA.
Sprzęt oczywiście biorę, ale nie wiem czy znajdzie się chwila na pstrykanie zdjęć.
Zobaczymy.
Pozdrawiam.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 14 października 2007, 23:59
autor: KF
Witam
Dziś do ostatniej chwili wahałem się czy jechać pod ADOKI czy nie .
Na szczęście pogoda z ICM była precyzyjna i punktualna „jak stolec”
Czy się opłaciło jechać – ocenę pozostawiam oglądającym
Dziś tylko kilka fotek – reszta może jutro.
Dziękuję za wspólne focenie Ani ! Czekam na twoje zdjęcia Aniu !
Pozdrawiam
KF
Ps. uwaga do oglądających – po kliknięciu i otworzeniu zdjęcia – jest jeszcze możliwość zwiększenia rozmiaru – wystarczy kliknąć jeszcze raz na zdjęcie
.
14:56- na PODAN - Airbus A310-304 Turkish Airlines
16:16-UL984 Vietnam Airlines Boeing 777-26K(ER)
16:17-UL984- Lufthansa Cargo - McDonnell Douglas MD-11(F)
No cóż – ta linia ma nie tylko najładniejsze stewardessy …..
16:20-UL984
16:23-UL984
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 03:13
autor: FL350
Gryni pisze:znikam na 2-3 dni do Niemiec, ok. 100km na płn. od FRA.
Sprzęt oczywiście biorę
Pstrykaj ile dasz radę. Będzie tam sporo się działo. Loty z/do Frankfurtu, Dusseldorfu, Kolonii, Berlina, a także Londynu.
I zdaj relację po powrocie.
Nota bene:
Dziś musiałem posiedzieć przy komputerze do późna. I znowu usłyszałem huk nad głową. Tym razem jakieś dziesięć minut przed trzecią.
A więc powrócił tajemniczy nieznajomy o którym wczoraj pisałem.
Kompas, lornetka, mapy i internet pomogły mi chyba zmienić jego status na "zidentyfikowany".
Leciał na NE nowym skrótem biegnącym mniej więcej na LETKI, pomiędzy Tusin a Babko, czyli nad Kotliną Żywiecką.
Co tu się w nocy dziwić na taki skrót, skoro podniebne autostrady puste takie.
Nie mam skanera (jaka szkoda, chyba sobie wreszcie sprawię jakiś), ale stawiam na Aerofłot.
Nocny lot SU264 z Wiednia. Dziś był to A319 VP-BWL.
Prześlicznie mrugał.
Idę spać...
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 10:27
autor: Kilerek
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 13:49
autor: meteo_expert
wczorjsi koledzy.
UL980 Singapore Airlines SIN-LHR
UL980 - Jecik ;)
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 13:56
autor: Darek Rz
Witam
Przed chwilą nad Lublinem na UM860 XL Airways
.Zdjęcie proszę traktować jako dukument .
B738 C-GOAF ( XLA 7002 )
pozdrawiam
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 14:01
autor: Pawel_S
Witam,
ten sam co u Darka
pozdrawiam
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 14:30
autor: Jaca
Witam po małej przerwie. Zaległych już nie wrzucam
Jeden dzisiejszy:
14.00 UL986 A319 VOLKSWAGEN AIR SERVICES (dzięki SWO
micka :) )
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 15:37
autor: G@wron
Darek Rz pisze:Witam
Przed chwilą nad Lublinem na UM860 XL Airways
.Zdjęcie proszę traktować jako dukument .
B738 C-GOAF ( XLA 7002 )
Obrazek
Obrazek
pozdrawiam
No to ładnie...
GLA-TBS, ciekawe kiedy będzie wracał....
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 19:28
autor: mick
Witam. Znów niebo-krysztalik:
12.47 UL986 E B773 Emirates, chyba EK202 JFK-DXB
13.16 UP733 S Avro Lufthansa POZ-MUC
13.45 UL986 E A319 VW Air Services VP-CVX
14.57 UP733 N bizjet
A po za tym nuda:
Finnar A320 i E170
Lufy A319 i 3x A340-300
Alitalia A321
Air France B772
Jet2 B757
I mijanka – 13.10 za LASIS A320 Wizz i B737 Easyjet
Pozdrawiam, Michał
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 21:28
autor: tommy
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
: 15 października 2007, 21:43
autor: Darek Rz
Witam
Zdjęcie to można by zatytułować "Szalony rajd kangura"
gdyż to co zrobił pilot zdumiało mnie całkowicie i utwierdziło w przekonaniu ze RNAV spotting jest nieprzewidywalny .
Otóż leciał on sobie jak należy po UL980 na wschód -ja już na niego czekalem z aparatem. Jakieś 100 km od Lublina nagle skręcił na północ l
.Widziałem jak w oddali zostawiając długą smugę odlatuje na północ. Leciał tak przez chwilę i nagle znowu skręcił o 90stopni,wlatując na UN191 "poszedl" na Ustil tak jak zwykle .
.Ciekawy jestem co spowodowało taki dziwny lot na tle bezchmurnego nieba . Na dowód tego zdarzenia Qantas widziany z drugiej strony w Lublinie .
QFA32 VH-OEE godz.15.52
pozdrawiam