Dzisiejszy nocny przelot :
B744 ZK-NBV ANZ1982 FL330
Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2009
Witam . Dzisiejszy TURKISH :
KEKED-BINKA : 12:27 - A332 TK17 (TC-JNC) FL380 :
http://img56.imageshack.us/img56/4425/r ... cjncke.jpg
KEKED-BINKA : 12:27 - A332 TK17 (TC-JNC) FL380 :
http://img56.imageshack.us/img56/4425/r ... cjncke.jpg
- vader
- Administrator
- Posty: 2865
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Z rana pogoda była dość przyjazna, jednak z czasem coraz bardziej się psuła. Obecnie mam 8/8 a tam, gdzie widać jakieś niebo to mam dość gęsty cirrus. I niestety dużo wilgoci w powietrzu, no i jak już narzekamy to samoloty łapana w "dziurach" na niebie
Royal Jordanian, RJA263, JY-AID, AMM-ORD, FL340, UL621 NW, G13:00
Thomas Cook Scandinavia, VKG386, OY-VKS, LCA-VXO, FL360, UL621 NW, G14:39
Norwegian Air Shuttle, NAX2170, LN-KHC, WAW-VAR, FL350, UL621 SE, G15:00
Turkish Airlines, THY1766, TC-JRA, WAW-IST, FL330, UL621 SE, G15.03
ps. czekałem na IRA767, ale zobaczyłem go już dość daleko. A powrotny lot już niestety w gęstym mleku
Royal Jordanian, RJA263, JY-AID, AMM-ORD, FL340, UL621 NW, G13:00
Thomas Cook Scandinavia, VKG386, OY-VKS, LCA-VXO, FL360, UL621 NW, G14:39
Norwegian Air Shuttle, NAX2170, LN-KHC, WAW-VAR, FL350, UL621 SE, G15:00
Turkish Airlines, THY1766, TC-JRA, WAW-IST, FL330, UL621 SE, G15.03
ps. czekałem na IRA767, ale zobaczyłem go już dość daleko. A powrotny lot już niestety w gęstym mleku
Siemka.
Dziś burze przeplatane ze słonkiem. W przerwach miedzy ulewami błękit naprawdę cudny !
Cóz z tego, skoro ciekaw maszyny leciały tylko wtedy gdy padało ?
Zwial THY17 ( A332) AirTransat na A332 i THY5 na A343
Jedyny dzisiejszy.
Zawsze mam go podchodzącego do Berlina. Starty zawsze obserwuje Henry. Dzis zagościł u mnie w drodze za Wielki Mur.
Moze kiedyś podmienią go na A346 ??
Dzięki Dawid za cynk
Dziś burze przeplatane ze słonkiem. W przerwach miedzy ulewami błękit naprawdę cudny !
Cóz z tego, skoro ciekaw maszyny leciały tylko wtedy gdy padało ?
Zwial THY17 ( A332) AirTransat na A332 i THY5 na A343
Jedyny dzisiejszy.
Zawsze mam go podchodzącego do Berlina. Starty zawsze obserwuje Henry. Dzis zagościł u mnie w drodze za Wielki Mur.
Moze kiedyś podmienią go na A346 ??
Dzięki Dawid za cynk
Pentax K10D+ MTO 11 CA
Cześć!
Mam dla was absolutny hicior zboczenia z trasy przez front burzowy w wykonaniu EC-KHN Vueling Airlines-Tutaj jeszcze widniejacego jako Clickair.
Maszyna pojawiła sie nad Polską w locie Bukareszt - Barcelona!
Oto screen.
Sławek dzięki-wiesz za co!
Na screenie widać również omijającą front burzowy A321 MEA225.
Z ciekawostek dziś rano o 5.37 przeciął ul984 lecący z Lugol w kierunku SUI BMI774 z Rijadu do Londynu.
P.S. Wielkie dzięki dla całej ekipy z sobotniego spottowania. Oby częściej Panowie przy odpowiedniejszej pogodzie
Tych którzy z jakichś względów do nas nie dotarli, ZAPRASZAMY!!!
Mam dla was absolutny hicior zboczenia z trasy przez front burzowy w wykonaniu EC-KHN Vueling Airlines-Tutaj jeszcze widniejacego jako Clickair.
Maszyna pojawiła sie nad Polską w locie Bukareszt - Barcelona!
Oto screen.
Sławek dzięki-wiesz za co!
Na screenie widać również omijającą front burzowy A321 MEA225.
Z ciekawostek dziś rano o 5.37 przeciął ul984 lecący z Lugol w kierunku SUI BMI774 z Rijadu do Londynu.
P.S. Wielkie dzięki dla całej ekipy z sobotniego spottowania. Oby częściej Panowie przy odpowiedniejszej pogodzie
Tych którzy z jakichś względów do nas nie dotarli, ZAPRASZAMY!!!
Witam!
Na początku chciałem pozdrowić wspaniałą ekipę z sobotniego spottowania w Wojniczu k/Tarnowa.
Rasog, krótkie uzupełnienia do Twych informacji.
18/07/2009 Vueling wykonywał lot VLG2243 [OTP-BCN]. Wyciął niezły numer! Zaś MEA225 [BEY-CPH] wykonywał A321-200 o regu F-ORMH.
Wczorajszy lot BMA744 [RUH-LHR] po UP746 skrótem LUGOL-GOVEN wykonywała maszyna A332 o regu G-WWBD (Star Alliance c/s).
Cargo
NVR307, to maszyna o regu SE-RDO, a lot [OSL-JTR].
SAS, niestety, ale przez ten upał chyba nikt z nas nie zanotował ani regu, ani nr lotu tej maszyny, a było ich w tym dniu kilka. Na pewno można to odszukać, postaram się to zrobić wkrótce.
Belavia, o ile dobrze pamiętam, był to lot B28490 [GRO lub BCN-MSQ] i maszyna B737-300 o regu EW-283PA.
Jeśli chodzi o znajomość tematu, to zdaję sobie doskonale sprawę, że znawców jego jest naprawdę wielu, zarówno wśród tych, którzy spotkali się w Wojniczu, tych, którzy zarejestrowani są na forum, jak i wreszcie tych anonimowych, regularnie odwiedzających nasze forum. Co zaś tyczy się mojej osoby, to zawsze staram się podawać pewne i sprawdzone informacje. Lotnictwo jest szeroką dziedziną wiedzy. Sam zaś interesuję się jej tylko pewnymi wycinkami, gdyż nie sposób byłoby wszystkiego ogarnąć. Właśnie przelotówki są częścią moich zainteresowań lotnictwem i o nich to na pewno mogę swobodnie podyskutować, nie tylko na forum. Piszesz, że w Wojniczu lepiej było się czasami nie odzywać. A czy zauważyłeś, że i mnie się to przytrafiło? Rzeczywiście czasem warto posłuchać kogoś posiadającego dużą większą wiedzę i doświadczenie, o czym jakoś nie wszyscy chcą wiedzieć.
Pozdrawiam!
Na początku chciałem pozdrowić wspaniałą ekipę z sobotniego spottowania w Wojniczu k/Tarnowa.
Rasog, krótkie uzupełnienia do Twych informacji.
18/07/2009 Vueling wykonywał lot VLG2243 [OTP-BCN]. Wyciął niezły numer! Zaś MEA225 [BEY-CPH] wykonywał A321-200 o regu F-ORMH.
Wczorajszy lot BMA744 [RUH-LHR] po UP746 skrótem LUGOL-GOVEN wykonywała maszyna A332 o regu G-WWBD (Star Alliance c/s).
Cargo
NVR307, to maszyna o regu SE-RDO, a lot [OSL-JTR].
SAS, niestety, ale przez ten upał chyba nikt z nas nie zanotował ani regu, ani nr lotu tej maszyny, a było ich w tym dniu kilka. Na pewno można to odszukać, postaram się to zrobić wkrótce.
Belavia, o ile dobrze pamiętam, był to lot B28490 [GRO lub BCN-MSQ] i maszyna B737-300 o regu EW-283PA.
Jeśli chodzi o znajomość tematu, to zdaję sobie doskonale sprawę, że znawców jego jest naprawdę wielu, zarówno wśród tych, którzy spotkali się w Wojniczu, tych, którzy zarejestrowani są na forum, jak i wreszcie tych anonimowych, regularnie odwiedzających nasze forum. Co zaś tyczy się mojej osoby, to zawsze staram się podawać pewne i sprawdzone informacje. Lotnictwo jest szeroką dziedziną wiedzy. Sam zaś interesuję się jej tylko pewnymi wycinkami, gdyż nie sposób byłoby wszystkiego ogarnąć. Właśnie przelotówki są częścią moich zainteresowań lotnictwem i o nich to na pewno mogę swobodnie podyskutować, nie tylko na forum. Piszesz, że w Wojniczu lepiej było się czasami nie odzywać. A czy zauważyłeś, że i mnie się to przytrafiło? Rzeczywiście czasem warto posłuchać kogoś posiadającego dużą większą wiedzę i doświadczenie, o czym jakoś nie wszyscy chcą wiedzieć.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 21 lipca 2009, 18:59 przez stesla, łącznie zmieniany 1 raz.
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Z wczoraj...
17:10 UL980 W B773 VT-JEC JAI122 BOM-LHR FL360
i z dzisiaj...
6:09 UL980 W B77W VT-ALN AIC131AMD-BOM-LHR
Z wczoraj...
17:10 UL980 W B773 VT-JEC JAI122 BOM-LHR FL360
i z dzisiaj...
6:09 UL980 W B77W VT-ALN AIC131AMD-BOM-LHR
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Witam . Dorwałem ,, KORNISZONA'' :
LENOV-ALUKA : 8:05 - B747SP86 IR723 (EP-IAA) FL400 :
http://img116.imageshack.us/img116/6441 ... r723ep.jpg
LENOV-ALUKA : 8:05 - B747SP86 IR723 (EP-IAA) FL400 :
http://img116.imageshack.us/img116/6441 ... r723ep.jpg