Witam
No chłopaki ładnie ładnie Ależ mamy teraz życie spotterskie , jeszcze rok temu mało kto robił zdjęcia a teraz to jest po prostu pięknie . Henry zobczymy efekty jak będzie aparat
Pozdrawiam Paweł
Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
Witam
No Darek Rz fotki jak zwykle wypas. Ja dziś spottowałem na UL980 i Un858 między 5 a 8 okolicach SUI ale niestety przewaga to Stratocumulus
Rozpogodziło się wtedy kiedy miałem samoloty wszystkie pod słońce.
Nadaje się tylko to
13.05-->W UM994 AF 777
Pozdrawiam
No Darek Rz fotki jak zwykle wypas. Ja dziś spottowałem na UL980 i Un858 między 5 a 8 okolicach SUI ale niestety przewaga to Stratocumulus
Rozpogodziło się wtedy kiedy miałem samoloty wszystkie pod słońce.
Nadaje się tylko to
13.05-->W UM994 AF 777
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Dziś ustrzeliłem b777 emirates lecącego na wschód fotki potem
Niepowodzenie na UL980 wynagrodziło mi dziś UL619
16.36-->W jakiś świeży
16.45-->W KLM 747
17.10-->W Virgin A340 przesunięty o ok.30nm na N od UL980 po raz pierwszy
16.36-->W jakiś świeży
16.45-->W KLM 747
17.10-->W Virgin A340 przesunięty o ok.30nm na N od UL980 po raz pierwszy
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Witam,
Henry, zdjęcie drugie to Korean, a ten Virgin leciał właśnie dokładnie po UL980. Te samoloty co lecą na południe od tego Virgina są przesunięte od UL980. Mi to akurat bardzo pasuje, że większość nie leci dokładnie tym korytkiem, bo mam go trochę daleko.
A teraz mój samolocik:
9:18 UN133 B737 SAS Star Alliance LN-RRL OSL-CHQ
Henry, zdjęcie drugie to Korean, a ten Virgin leciał właśnie dokładnie po UL980. Te samoloty co lecą na południe od tego Virgina są przesunięte od UL980. Mi to akurat bardzo pasuje, że większość nie leci dokładnie tym korytkiem, bo mam go trochę daleko.
A teraz mój samolocik:
9:18 UN133 B737 SAS Star Alliance LN-RRL OSL-CHQ
Dzięki za sprostowanie eltoro3.W ferworze robienia zdjęć nie przyjrzałem się iż to Korean ,ponieważ na tym korytku zdarza się KLM 747 .Tym bardziej jestem zdziwiony obecnością Koreana na tym korytku.A co do Virgin-a to obserwuje je daleko nad SUI (często parami) i jak by się przeniosły nad UL619 było by miło
Nie wiem co Masz na myśli
Nie wiem co Masz na myśli
PozdrowieniaTe samoloty co lecą na południe od tego Virgina są przesunięte od UL980
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Witam Panów - dzisiaj skromnie, poza Virgin-em 17:20 i Thai-em 17:21
na UL980 W zobaczyłem:
1: 16:37 UL980 W
oraz o 16:58 Ul980 E szedł wysoko i szybko, nie wyostrzyłem i taki wynik
na UL980 W zobaczyłem:
1: 16:37 UL980 W
oraz o 16:58 Ul980 E szedł wysoko i szybko, nie wyostrzyłem i taki wynik
Pozdrawiam.
Nikon D50 + Rubinar 1000
Nikon D50 + Rubinar 1000
Chodzi mi o to, że większość samolotów, które mają lecieć po UL980 lecą przesunięte na południe od tego korytarza. Rzadko lecą dokładnie po nim. Tak jest przynajmniej w mojej okolicy. Natomiast ten Virgin leciał dokładnie po UL980.Henry pisze:Dzięki za sprostowanie eltoro3.W ferworze robienia zdjęć nie przyjrzałem się iż to Korean ,ponieważ na tym korytku zdarza się KLM 747 .Tym bardziej jestem zdziwiony obecnością Koreana na tym korytku.A co do Virgin-a to obserwuje je daleko nad SUI (często parami) i jak by się przeniosły nad UL619 było by miło
Nie wiem co Masz na myśliPozdrowieniaTe samoloty co lecą na południe od tego Virgina są przesunięte od UL980
Tak z tym się zgadzam bo ja tak naprawdę będąc 10 nm na N od SUI to niewiele z nich mogę zobaczyć na UL980 (są daleko na S od SUI).Ale ten Virgin w centrum Polski niedaleko Ciebie był pewnie centralnie na tym korytku a dostał pewnie po raz pierwszy zauważonego przeze mnie crossa i znalazł się na UL 619. Oby takich skrótów więcejChodzi mi o to, że większość samolotów, które mają lecieć po UL980 lecą przesunięte na południe od tego korytarza. Rzadko lecą dokładnie po nim. Tak jest przynajmniej w mojej okolicy. Natomiast ten Virgin leciał dokładnie po UL980.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Lotar pierwsze zdjęcie to A340 Jet Airways. Drugie to chyba jakiś Jak 42.
UL980 przebiega przez punkt LDZ od którego jestem ok 15nm na południe. Bardzo często mam samoloty w zenicie, a czasem jeszcze bardziej przesunięte na południe. Wniosek z tego, że mogą one lecieć nawet 30nm od punktu LDZ na południe. A nocą jest to nagminne.Henry pisze:Tak z tym się zgadzam bo ja tak naprawdę będąc 10 nm na N od SUI to niewiele z nich mogę zobaczyć na UL980 (są daleko na S od SUI).Ale ten Virgin w centrum Polski niedaleko Ciebie był pewnie centralnie na tym korytku a dostał pewnie po raz pierwszy zauważonego przeze mnie crossa i znalazł się na UL 619. Oby takich skrótów więcejChodzi mi o to, że większość samolotów, które mają lecieć po UL980 lecą przesunięte na południe od tego korytarza. Rzadko lecą dokładnie po nim. Tak jest przynajmniej w mojej okolicy. Natomiast ten Virgin leciał dokładnie po UL980.
Pozdrawiam
Witam
Tak to prawda co piszecie Ale czasami widać, że niektóre loty niemal w 100% lecą tą samą trasą a raz na ile się zdarzy, że poleci bardziej na N czy S. Ostatnio pojawia się A321 LH z FRA do KBP przesunięta ok 15 km na S
Pozdrawiam Paweł
Tak to prawda co piszecie Ale czasami widać, że niektóre loty niemal w 100% lecą tą samą trasą a raz na ile się zdarzy, że poleci bardziej na N czy S. Ostatnio pojawia się A321 LH z FRA do KBP przesunięta ok 15 km na S
Pozdrawiam Paweł
lornetka, notes, obserwacja - wspomnienia to jest to !