LENOV-ALUKA : 10:57 - A300 IRAN AIR (EP-IBD) IR723 FL340:
![Obrazek](http://img518.imageshack.us/img518/6759/resizeofa300iranepibd26tw8.jpg)
UL 986 : 11:10 - B772 DL8 (N860DA) FL350 :
![Obrazek](http://img231.imageshack.us/img231/1790/resizeofb772dl8n860da26qu7.jpg)
12:08 - B772 SQ327 (9V-SVC) FL330 :
![Obrazek](http://img134.imageshack.us/img134/6292/resizeofb772sq3279vskc2lp6.jpg)
![Obrazek](http://img258.imageshack.us/img258/5287/resizeofb772sq3279vskc2bg3.th.png)
![Obrazek](http://img258.imageshack.us/images/thpix.gif)
12:18 - B772 SQ323 (9V-SVG) FL350 :
![Obrazek](http://img135.imageshack.us/img135/5370/resizeofb772sq3239vskg2fi6.jpg)
na pewno wszedł w babko, widziałem na radarku.. i kierował się na tospo.. nie śledziłem go do końca więc pewnie wszedł na ul999 skoro u Ciebie szedł tym korytarzem..Lotar pisze:Dzięki za uwagę, faktycznie z rozpędu napisałem UL999, ale nie był to do końca skrót Babko-Tospo (teraz sobie przypomniałem) że wykonał wejście na UL999.miron pisze:Lotar: OE-LFI leciał po Babko-Tospo![]()
Gdyby szedł tym skrótem o którym pisałeś, nie miał bym szans by go złapać (za daleko). Z mojej perspektywy wyglądało to bardziej na BABKO-lub PADKA (ale może sie mylę) i sporo na S od TOSPO (że się tak wyrażę), bo na początku myślałem że przejdzie na SW (i będę go miał jak na patelni) a on nie dolatując do mnie "uciekł" tak jak pisałem na kierunek zbliżony do UL999