Witam
Na początek fotka Czarka – to się nazywa szczęscie w niedzielę C-5 a teraz to:
Wtorek (2007-10-16) 9.30 UP861 N E-3 AWACS
A dzisiaj też extra niespodziewajka (dzięki Czarek za SWO):
11.28 UP861 N B747-200 Cathay Pacific Cargo B-HVY CX63/64 MUC-ARN-DXB-HKG
Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
Witam. Pozostałości z środy 17X07 :
UN 744 :15:09 - B737 CENTRALWINGS SW :
LAGAR?-USTIL? :15:38 - B744 CATHAY PACIFIC CARGO :
UN 744 :15:55 - FOKKER AUSTRIAN SW :
UL 619 : 16:00 - A320 AIR CAIRO NW :
MAKOV-BABKO : 16:17 - CRJ200ER MALEV (HA-LNB) GOT-BUD MA783 :
UM 984 : 17:05 - B777 ALITALIA SW :
UM 984 : 17:11 - B744 KOREAN AIR ICN-FCO :
UM 984 : 17:22 - B744 JAL (JA8917) NRT-MXP JL417 :
UN 744 :15:09 - B737 CENTRALWINGS SW :
LAGAR?-USTIL? :15:38 - B744 CATHAY PACIFIC CARGO :
UN 744 :15:55 - FOKKER AUSTRIAN SW :
UL 619 : 16:00 - A320 AIR CAIRO NW :
MAKOV-BABKO : 16:17 - CRJ200ER MALEV (HA-LNB) GOT-BUD MA783 :
UM 984 : 17:05 - B777 ALITALIA SW :
UM 984 : 17:11 - B744 KOREAN AIR ICN-FCO :
UM 984 : 17:22 - B744 JAL (JA8917) NRT-MXP JL417 :
Spoko. Ta fota była juz po mojej pseudo-obróbce . Ale nie znam sie na tym i nie umiem babrać sie - no moze po za kontrastem i jasnością.KF pisze:Hi
Mick - myślę że nie będzie nietaktem lekki retusz ale takiego gościa na niebie warto.
KF
Dzięki
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Kolejna porcja
18 październik
14-13 CHINKA na ul999 - znowu ok 100km
15-08-tepna-padka
15-08-um857
15-39-ul984
16-41-tepma-padka
16-54-ul984 LTU w starym kubraczku
Jeszcze jakaś LH
NIGHT SPOTTING - cd.
17-17-ul984
17-55-um857 FIN..
18-01-ul986
Gratulacje - fotki na forum coraz ciekawsze !!!
KF
18 październik
14-13 CHINKA na ul999 - znowu ok 100km
15-08-tepna-padka
15-08-um857
15-39-ul984
16-41-tepma-padka
16-54-ul984 LTU w starym kubraczku
Jeszcze jakaś LH
NIGHT SPOTTING - cd.
17-17-ul984
17-55-um857 FIN..
18-01-ul986
Gratulacje - fotki na forum coraz ciekawsze !!!
KF
Taka maÂła lupka 12"
Oj widzę że nie tylko w Małopolsce pogoda padła , więc pocieszę Wasze smutne jesienne oblicza 3-cią częścią fotek z 16 października
13:24 Lufthansa Regional, UL984->E
13:25 Jet Airways, Airbus A330-202, reg VT-JWF, UL984->E
13:26 Ukraine, B737, UL984->E, KBP
13:45 Malaysia Airlines, Boeing 777-2H6/ER, reg 9M-MRM, UL984->E, KUL
14:02 Singapore Airlines, Boeing 747-412, reg 9V-SPG, UL984->E
14:13 Lufthansa, UL984->W
14:19 Lufthansa, A310 - i tu małe pytanko bo "najświeższe" fotki 310-tek Lufthansy do jakich dotarłem są z 2004r.? UL984->E
14:47 Austrian, Letki Babko->VIE
15:03 Lufthansa, Boeing 747-430M, reg D-ABTD, UL984->E
15:34 Thai Airways International, Boeing 747-4D7, reg HS-TGR, UL984->E, BKK
16:29 Thai Airways International, Boeing 747-4D7, reg HS-TGN, UL984->E, BKK
dzień zaczęty o 8:27 i zakończony o 16:29 z MD11F Lufthansy, UL984->W
pozdrawiam, uwagi szczególnie co do 310 Lufthansy mile widziane , Maciej
13:24 Lufthansa Regional, UL984->E
13:25 Jet Airways, Airbus A330-202, reg VT-JWF, UL984->E
13:26 Ukraine, B737, UL984->E, KBP
13:45 Malaysia Airlines, Boeing 777-2H6/ER, reg 9M-MRM, UL984->E, KUL
14:02 Singapore Airlines, Boeing 747-412, reg 9V-SPG, UL984->E
14:13 Lufthansa, UL984->W
14:19 Lufthansa, A310 - i tu małe pytanko bo "najświeższe" fotki 310-tek Lufthansy do jakich dotarłem są z 2004r.? UL984->E
14:47 Austrian, Letki Babko->VIE
15:03 Lufthansa, Boeing 747-430M, reg D-ABTD, UL984->E
15:34 Thai Airways International, Boeing 747-4D7, reg HS-TGR, UL984->E, BKK
16:29 Thai Airways International, Boeing 747-4D7, reg HS-TGN, UL984->E, BKK
dzień zaczęty o 8:27 i zakończony o 16:29 z MD11F Lufthansy, UL984->W
pozdrawiam, uwagi szczególnie co do 310 Lufthansy mile widziane , Maciej
WitamMaciejh76 pisze: 14:19 Lufthansa, A310 - i tu małe pytanko bo "najświeższe" fotki 310-tek Lufthansy do jakich dotarłem są z 2004r.? UL984->E
Obrazek
pozdrawiam, uwagi szczególnie co do 310 Lufthansy mile widziane , Maciej
To Lufa A300 FRA-ALA, czasem poleci po UN871/869, ostatnio regularnie na A300-600 (czasem A330 lub A340)
Jak odróznić A300/310 - najszybciej wg mnie po skrzydłach:
A300 - 5 wsporników klap (4 blisko siebie - silnik - 1 luzem)
A310 - 4 wyrażne wsporniki - mniej więcej równomiernie rozłożone na skrzydle
Do tego A310 jest jakby mniejszy a bardziej szerszy. Ot takie moje metody na rozpoznanie przy wątpliwościach.
pozdrawiam, Michał
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Dzięki Mick szkoda że nie doczytałem rega bo bym wiedział które
http://www.airliners.net/open.file/1276643/M/
http://www.airliners.net/open.file/1275969/M/
http://www.airliners.net/open.file/1274709/M/
pozdrawiam
http://www.airliners.net/open.file/1276643/M/
http://www.airliners.net/open.file/1275969/M/
http://www.airliners.net/open.file/1274709/M/
pozdrawiam
Witam,
kilka zaległych zdjęć:
14.10.2007
Thai | B744 | UL980
Singapore Cargo | B744 | UM860
szedł po UL980 na zachód i ścigał się z Jet Airways
a to za sobą ciągnął
15.10.07
Emirates | A340 | UL980
16.10.07
Emirates | B777 | UM860
17.10.07
Pegasus | B738 | UM860 przesunięty na północ
Qantas | B744 | UL980
Cathay Pacific Cargo | B744 | przyleciał gdzieś z południowego zachodu kierował się na USTIL
i na koniec Virgin | A340 | UL980
martinus i pozostali ładne zdjęcia
Pozdrawiam.
kilka zaległych zdjęć:
14.10.2007
Thai | B744 | UL980
Singapore Cargo | B744 | UM860
szedł po UL980 na zachód i ścigał się z Jet Airways
a to za sobą ciągnął
15.10.07
Emirates | A340 | UL980
16.10.07
Emirates | B777 | UM860
17.10.07
Pegasus | B738 | UM860 przesunięty na północ
Qantas | B744 | UL980
Cathay Pacific Cargo | B744 | przyleciał gdzieś z południowego zachodu kierował się na USTIL
i na koniec Virgin | A340 | UL980
martinus i pozostali ładne zdjęcia
Pozdrawiam.