Witam !
Kilka dzisiejszych maszyn
Na początek niespodzianka:
16:19, SE, UM860, B762 JY-JRF, Royal Falcon IAW0248 [MMX-ISU] (później zawrócił i awaryjnie lądował w Warszawie z powodu pęknięcia jednej z warstw szyby w kokpicie)
17:14, SE, UM860, A332 A6-EAA, EK36 [GLA-DXB]
17:17, W, UL980, B744 HS-TGP, Thai Retro TG916 [BKK-LHR]
17:44, SE, UM860, A319 A7-CJA, QR86 [CPH-DOH]
18:28, SE, UM860, B77W A6-ECZ, EK28 [GLA-DXB]
Pozdrawiam.
Samoloty na wysokościach przelotowych - KWIECIEŃ 2010
Cześć,michal75 pisze: jedna z nowości na Polskim niebie leciał na QT10 z Wawy
ENT6531 FL320 B737-4Q8HGW Enter AIr
Nie muszę już wstawiać swojego zdjęcia, faktycznie nowość bo o ile się nie mylę to dostarczony 11 Kwietnia. Jest to maszyna o regu SP-ENB, wcześniej latała jako TC-JEK w Turkish Airlines a następnie w Asiana Airlines jako HL7527 w malowaniu Star Alliance.
Linia Enter Air wykonuje loty czarterowe dla biur podróży. Dzisiaj był to lot ENT6531 WAW-NBE i leciał po UN744.
Sezon turystyczny wkrótce zacznie się kręcić więc będziemy częściej oglądać tą maszynę.
Dzisiaj na UL984 pokazał się dawno nie widywany na tej drodze TU204 linii KMV.
11:28 TU204 RA-64022 Kavminvodyavia w locie KV9062 PED-VKO. Dziwną drogę obrał, lecąc do Moskwy po UL984. Być może stop po drodze lub ominięcie Białoruskiej przestrzeni.
Dziękuję wszystkim za SWO i konsultacje.
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Witam!
Dzisiejsza Tajka dorwana w Kaziku Dolnym.
17.25 THA916 B744 (HS-TGP) BKK-LHR
Dzisiejsza Tajka dorwana w Kaziku Dolnym.
17.25 THA916 B744 (HS-TGP) BKK-LHR
Pozdrawiam, Karolina.
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Dziś rano, około 5:30 ładnie było widać samoloty nad Ukrainą i ich zakręt nad DIBED. W prostej linii około 160km. Natomiast dziś wieczorem zrobiłem powtórną zabawę. W okolicach godz: 20:00, obserwowałem CIM3468, OY-MRH lecący ~LENOV-ROE oraz QF158, VH-OJQ, ~GOVEN-USTIL. Do QF odległość w prostej linii wynosiła około 235km, natomiast do CIM - około 340km!, gdy wleciał za horyzont.
Na dowód fotka, wykonana z ręki. CIM widać zachodzący za horyzont (na środku zdjęcia), natomiast QF to pozioma smuga. Oraz screen z radaru, parę min po opisanej wyżej sytuacji.
ps. pogoda dopisuje, więc i super fotek przybyło. Gratulacje!
Na dowód fotka, wykonana z ręki. CIM widać zachodzący za horyzont (na środku zdjęcia), natomiast QF to pozioma smuga. Oraz screen z radaru, parę min po opisanej wyżej sytuacji.
ps. pogoda dopisuje, więc i super fotek przybyło. Gratulacje!
Dzisiejsze grilowe wybaczcie ewentualne pomyłki:
SP-YRV VANS RV-10 10:48
Austrian OE-LPC B777 15:18 UN744
AlItalia I-DISO B777 17:30 ARDAG-TUSIN
LOT SP-LPG B763 17:35 N-->MAKOV
Finair OH-LVD A319 17:46 UN744
SP-YRV VANS RV-10 10:48
Austrian OE-LPC B777 15:18 UN744
AlItalia I-DISO B777 17:30 ARDAG-TUSIN
LOT SP-LPG B763 17:35 N-->MAKOV
Finair OH-LVD A319 17:46 UN744
Mak 102+Canon PS A590+CHKD
Mój pierwszy dzisiejszy RUSŁAN. Niestety warunki pogodowe oraz duża odległośc nie pozwoliła na nic więcej:
06:62- AN-124 / UL984E (proszę o dane na priv)
Barpit, dziękuję za SWO!
06:62- AN-124 / UL984E (proszę o dane na priv)
Barpit, dziękuję za SWO!
Ostatnio zmieniony 26 kwietnia 2010, 08:36 przez MTO, łącznie zmieniany 1 raz.
MASAKRA
nieźle
konan 400D & 60D & rubinar 1000mm & synta 8"
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/
http://geo.tcz.pl/projekt_2022/