Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorzeFL350 pisze:Tak, rzeczywiście wygląda na MD-11F Lufthansa Cargo. Ale głowy nie dam sobie ściąć, bo rzeczywiście trudne te fotografie.
Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Ale ja tu widzę ten szary spód. Pamiętaj, że on nie odróżnia sie od reszty kadłuba tak mocno aby na fotografii przelotowej tej jakości dawał mocny kontrast.Henry pisze:Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorze
Tak przyznaję widać szary spód .To pasuje na LH .FL350 pisze:Ale ja tu widzę ten szary spód. Pamiętaj, że on nie odróżnia sie od reszty kadłuba tak mocno aby na fotografii przelotowej tej jakości dawał mocny kontrast.Henry pisze:Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorze
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Słyszałem i widziałem chociaż już było ciemnawo. Była lekko podświetlona smuga. Miałem wrażenie (oko bez szkiełka), że widzę linie świateł z przedziału pasażerskiego, ale to chyba złudzenie.meteo_expert pisze:Właśnie coś śmiga na 980 tce strasznie nisko może się wam uda chociaż usłyszeć (na wschód)
Pozdrawiam.
Nikon D50 + Rubinar 1000
Nikon D50 + Rubinar 1000
Dlaczego nie? Często widuję takie cuda po zmierzchu, w nocy i nad ranem. Także przelatujące dość nisko nad moją miejscowością 737 SkyEurope z Turynu i ERJ-145 Alitalia z Mediolanu schodzące około 23-ej na Balice mają zwykle oświetloną kabinę, co teoretycznie widać gołym okiem.Lotar pisze:Miałem wrażenie (oko bez szkiełka), że widzę linie świateł z przedziału pasażerskiego, ale to chyba złudzenie.
Tak przy okazji przyznam, że bardzo lubię gdy nocne maszynki mają włączone światła logo i można zobaczyć malowanie na ogonie (na przykład Qantas tak często robi). Trudno złapać w lornetce, ale gdy już się uda - widuje się cuda.... . Jeśli dołożymy do tego jeszcze Księżyc około pełni i solidną smugę... mniammm...
Zauważyłem Ateerka, celuję w niego, a tu patrzę, tuż nad nim (SAMOLOTY POKRYWAŁY SIĘ!) Benek 747! Bez smug, kabanos jeden! Ale nie zdążyłem nacisnąć spustu z zdziwienia, tylko patrzyłem zdumiony przez wizjer. A jak nacisnąłem, to trochę zmniejszyłem ogniskową, żeby samoloty były w jednym zdjęciu, ale jakoś aparat nie chciał zrobić zdjęcia. Może nie ustawił ostrości, (chociaż w wizjerze widziałem, że ostrość była super). Ale tak czy siak, ostatecznie mam jeden samolot- B747 KLM. Numer rejestracyjny ledwo widoczny. Ale reg mi nie pasuje z KLM-em, bo widzę, że na zdjęciu ma B-tu cztery litery/cyfry albo P-tu cztery litery/cyfry, a KLM ma PH-*. Nadal jestem taki nowicjusz, że robię cały czas na auto. Jak trochę ochłonę przy patrzeniu przez wizjer, to przejdę na tryb manualny. Jakieś propozycje co do linii?
Air China CA0931 z Pekinu do Frankfurtu (jeśli to dziś było). Reg. B-2470.tom634 pisze:Jakieś propozycje co do linii?
O taki (nie ten, ale różnica niewielka Wink ):
http://www.airliners.net/open.file/1031270/L/
P.S. Przy tej okazji chciałbym zaapelować do wszystkich którzy (jak kolega powyżej) proszą o rozszyfrowanie samolotów na swoich fotografiach:
podajcie jak najwięcej informacji!
Jak najwięcej z poniższych danych:
- miejsce obserwacji
- data obserwacji
- godzina obserwacji
- kierunek lotu
- drogę lotniczą (jeśli to możliwe)
W innym wypadku jest bardzo trudno sobie poradzić i dokładacie roboty ludziom którzy coś dla was robią. A to chyba niezbyt fair.
No chyba, że to jakiś konkurs, a ja się jak zwykle nie połapałem...
Po chwili namysłu postanowiłem wrzucić jeszcze jedno, wczorajsze. O 19:32, gdzieś nad Bydgoszczą, z południa na północ, żadna droga do tego nie pasuje. (Zdjęcie trochę pod słońce)
Flight Level Three Five Zero , zrozumiałem i czy mogę prosić o informację, skąd masz rega?
Flight Level Three Five Zero , zrozumiałem i czy mogę prosić o informację, skąd masz rega?
Rzekłbym nawet, że to ta sztuka: http://www.airliners.net/open.file?id=0583603FL350 pisze:Air China CA0931 z Pekinu do Frankfurtu (jeśli to dziś było). Reg. B-2470.
O taki (nie ten, ale różnica niewielka Wink ):
http://www.airliners.net/open.file/1031270/L/
Odczytałem ze skrzydła na Twoim zdjęciu.tom634 pisze:skąd masz rega?
Jeśli chodzi o ten drugi samolot, stawiam na 737-7Q8 Malev (o, widzę, że Paweł też się zorientował), być może HA-LOB, lot nr 764 do Sztokholmu.