Witam !
Widzę, że dzisiaj UL986 ładnie dało popalić . Piwi, mick - gratuluję zacnych łowów
Ode mnie tylko jedna sztuka z UM860.
16:15, SE, UM860, B733 SE-RHU, VIK637 [GOT-ISU]
Pozdrawiam.
Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2010
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 stycznia 2009, 08:50
- Lokalizacja: Jasło/Czeluśnica
Witam, ode mnie dziś tyle, rano na AMC warunki były jeszcze fajne, ale na EK242 i Qatarka niestety sie popsuły :(
AMC Airlines - B737 - leciał na PODAN
UL986 - Emirates - EK242 - Airbus A380
UL986 - Qatar Airways - QTR84 - B777
THE END
Pozdrawiam, Szczepko ;)
AMC Airlines - B737 - leciał na PODAN
UL986 - Emirates - EK242 - Airbus A380
UL986 - Qatar Airways - QTR84 - B777
THE END
Pozdrawiam, Szczepko ;)
Nikon D5000 + Sky-Watcher MAK 102/1300mm
Witam!
1. Ok. godz. 9:40 AMV2147 [WAW-SSH] SU-PPH.
2. Ok. godz. 10:10 AMV2269 [WAW-SSH] SU- BQA i to prawdopodobnie ta maszyna jest na fotce.
Czasy dotyczą przybliżonej godz. wlotu na PODAN.
Dlaczego przy AMC Aviation nie podajesz nr lotu, a przy EK jest, nie mówiąc już o tym, iż prawie w ogóle nie podajesz ani regów (zdarzyło się to kilka razy), ani godzin robienia fotek?
To wbrew pozorom bardzo istotne dane.
Pozdrawiam!
Dzisiaj na z Warszawy na PODAN było dwie maszyny AMC Aviation.
1. Ok. godz. 9:40 AMV2147 [WAW-SSH] SU-PPH.
2. Ok. godz. 10:10 AMV2269 [WAW-SSH] SU- BQA i to prawdopodobnie ta maszyna jest na fotce.
Czasy dotyczą przybliżonej godz. wlotu na PODAN.
Dlaczego przy AMC Aviation nie podajesz nr lotu, a przy EK jest, nie mówiąc już o tym, iż prawie w ogóle nie podajesz ani regów (zdarzyło się to kilka razy), ani godzin robienia fotek?
To wbrew pozorom bardzo istotne dane.
Pozdrawiam!
To mają dwie Thajki w malowaniu retro? Jestem pewien tego malowania, głównie chodzi o szary brzuszek, gdyby to był zwykły Thai spokojnie bym go rozpoznał (czy to w starym, czy to w nowym malowaniu), a dopiero dziś zobaczyłem retro na jp.net i najbardziej to przypomina maszynę która pomknęła w piątek 19go około 17:45-18:00 nad Radomiem (UL980 W).knx08 pisze:Ten Thai miał rega HS-TGJ
knx, obserwowałeś może w to popołudnie niebo, może byś mi rozwiał wątpliwości, był to pierwszy 747 lecący po A388 SQ, nieco przesunięty (jakieś 4km) na południe od szlaku A388. Niestety nie miałem możliwości nawet do kogokolwiek zadzwonić aby zerknął na radar
Gryni, sprawdziłem libhomeradar i masz rację, HS-TGP tego dnia robił FRA
No nic, w czwartek będę w PAŻP, może uda mi się przy okazji zerknąć na plany z tego dnia.
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Dokładnie to ten 744. Akurat obserwowałem obie maszyny za pomocą lunety i przy okazji sprawdziłem ją później na piopawlu .
Póki co, ona właśnie nosi nowe malowanie.
Póki co, ona właśnie nosi nowe malowanie.
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Tuż przed ADOKI odbił na PADKA.Co zrobił dalej - nie wiemGryni pisze:Cześć,
Tyle razy ostatnio mi uciekał, aż wreszcie udało mi się go złapać.
13:35 IŁ76 4L-SKL Sky Georgia w locie PED-TBS po UL984 na wschód, chociaż wykonał parę zakrętów i nie wiem czy leciał na DIBED. Pożegnałem go słowami "do zobaczenia w Czwartek"
Pozostałe dzisiejsze :
UL 986 : 11:01 - B772 EK212 (A6-EWI) FL350 :
11:10 - B772 DL8 (N702DN) FL350 :
11:22 - B773 QTR52 ( A7-BAE) FL330 :
MALBE-SUI : 11:58 - B773 EK59 ( A6-EBY ) FL360 :
UL 986 : 12:01 - B772 QTR84 ( A7-BBB ) FL370 :
12:02 - B773 EK8 (A6-EMP) FL350 :
12:18 - B772 QTR78 (A7-BBE) FL370 :
12:42 - B772 BA73 (G-YMMI) FL390 :
13:12 - B773 JAI119 (VT-JEG) FL330 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img714.imageshack.us/img714/4371 ... 9vtjeg.jpg
14:11 - B773 EK7038 (A6-EBD) FL370 :
14:30 - B744 MPH97 (PH-CKB) FL350 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img90.imageshack.us/img90/9861/r ... phckbf.jpg
UN 744 : 15:10 - B772 OS52 (OE-LPC) :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img267.imageshack.us/img267/1514 ... elpc23.jpg
UL 986 : 15:21 - B772 BA107 (G-VIIS) FL370 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img123.imageshack.us/img123/1851 ... gviiis.jpg
15:22 - B772 KL427 (PH-BQE) FL370 :
15:49- A332 KL443 (PH-AOD) FL370 :
KENIN-WRO : 16:00 - B734 LO6112 (SP-LLK) :
UL 986 : 16:03 - B773 EK56 (A6-EBO) FL
16:39 - B773 EK40 (A6-ECY) FL350 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img260.imageshack.us/img260/4806 ... 6ecyfl.jpg
16:41 - B773 EK18 (A6-ECB) FL330 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img233.imageshack.us/img233/886/ ... 6ecbfl.jpg
KRK-TRZ : 16:49 - F900 ASW ( VP-CAB) :
UL 986 : 11:01 - B772 EK212 (A6-EWI) FL350 :
11:10 - B772 DL8 (N702DN) FL350 :
11:22 - B773 QTR52 ( A7-BAE) FL330 :
MALBE-SUI : 11:58 - B773 EK59 ( A6-EBY ) FL360 :
UL 986 : 12:01 - B772 QTR84 ( A7-BBB ) FL370 :
12:02 - B773 EK8 (A6-EMP) FL350 :
12:18 - B772 QTR78 (A7-BBE) FL370 :
12:42 - B772 BA73 (G-YMMI) FL390 :
13:12 - B773 JAI119 (VT-JEG) FL330 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img714.imageshack.us/img714/4371 ... 9vtjeg.jpg
14:11 - B773 EK7038 (A6-EBD) FL370 :
14:30 - B744 MPH97 (PH-CKB) FL350 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img90.imageshack.us/img90/9861/r ... phckbf.jpg
UN 744 : 15:10 - B772 OS52 (OE-LPC) :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img267.imageshack.us/img267/1514 ... elpc23.jpg
UL 986 : 15:21 - B772 BA107 (G-VIIS) FL370 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img123.imageshack.us/img123/1851 ... gviiis.jpg
15:22 - B772 KL427 (PH-BQE) FL370 :
15:49- A332 KL443 (PH-AOD) FL370 :
KENIN-WRO : 16:00 - B734 LO6112 (SP-LLK) :
UL 986 : 16:03 - B773 EK56 (A6-EBO) FL
16:39 - B773 EK40 (A6-ECY) FL350 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img260.imageshack.us/img260/4806 ... 6ecyfl.jpg
16:41 - B773 EK18 (A6-ECB) FL330 :
PEŁNY ROZMIAR :
http://img233.imageshack.us/img233/886/ ... 6ecbfl.jpg
KRK-TRZ : 16:49 - F900 ASW ( VP-CAB) :
Witam bardzo!
Mój dzisiejszy debiut, co do jakości zdjęć, to dopiero się zapoznaję ze sprzętem lecz nie ma za bardzo kiedy poćwiczyć, żeby wyczuć to "ustrojstwo" za co serdecznie przepraszam
Z dnia dzisiejszego to co mi się udało upolować:
17:15 - B777 / British Airways / G-YMMG / LHR->HYD / BAW277 / UL984
17:30 - A330 / Korean Air / HL7585 / ICN->VIE->ZRH / KAL933 / BABKO-LETKI
17:45 - A319 / Austrian Airlines / OE-LDB / DME->VIE / AUA602 / LETKI-BABKO
17:47 - B767 / Austrian Airlines / OE-LAX / PEK->VIE / AUA64 / LETKI-BABKO
Może następnym razem "ostrzej" je ustrzelę
Pozdrawiam!
Mój dzisiejszy debiut, co do jakości zdjęć, to dopiero się zapoznaję ze sprzętem lecz nie ma za bardzo kiedy poćwiczyć, żeby wyczuć to "ustrojstwo" za co serdecznie przepraszam
Z dnia dzisiejszego to co mi się udało upolować:
17:15 - B777 / British Airways / G-YMMG / LHR->HYD / BAW277 / UL984
17:30 - A330 / Korean Air / HL7585 / ICN->VIE->ZRH / KAL933 / BABKO-LETKI
17:45 - A319 / Austrian Airlines / OE-LDB / DME->VIE / AUA602 / LETKI-BABKO
17:47 - B767 / Austrian Airlines / OE-LAX / PEK->VIE / AUA64 / LETKI-BABKO
Może następnym razem "ostrzej" je ustrzelę
Pozdrawiam!
- Krystian
- Posty: 170
- Rejestracja: 29 stycznia 2010, 12:21
- Obserwuję: Wszystko co lata w zasięgu wzroku :)
- Lokalizacja: Gorzków k. Wieliczki
- Kontakt:
Cześć
Wczoraj na południu polski ruch jak marzenie,no ale niestety pogoda
14:49/HS-TGK/THA911/LHR-BKK/UL984 -->E
15:01/D-ABVX/DLH760/FRA-DEL/UL984 --->E
15:55/A332/PH-AOD/KLM443/UL986 -->E
15:57/VN-A149/HVN544/UL984-->E
16:01/A6-ECN/EK46/FRA-DXB/PADKA-TEPNA
UL986 wczoraj się wściekło co widać na zdjęciach u kolegów.
Z przed chwili, 08:22/B763/N767NA/RCH777/ UL984-->W
Wczoraj na południu polski ruch jak marzenie,no ale niestety pogoda
14:49/HS-TGK/THA911/LHR-BKK/UL984 -->E
15:01/D-ABVX/DLH760/FRA-DEL/UL984 --->E
15:55/A332/PH-AOD/KLM443/UL986 -->E
15:57/VN-A149/HVN544/UL984-->E
16:01/A6-ECN/EK46/FRA-DXB/PADKA-TEPNA
UL986 wczoraj się wściekło co widać na zdjęciach u kolegów.
Z przed chwili, 08:22/B763/N767NA/RCH777/ UL984-->W
Ostatnio zmieniony 24 marca 2010, 09:06 przez Krystian, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki, wychodzi zatem na to, że "szary brzuszek" był po prostu efektem cieniaknx08 pisze:Dokładnie to ten 744. Akurat obserwowałem obie maszyny za pomocą lunety i przy okazji sprawdziłem ją później na piopawlu .
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
www.grztus.pl