Strona 3 z 26
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 04 października 2007, 12:58
				autor: Darek Rz
				Witam 
Dzisiejsze ciekawostki z UL980 . 
godz. 12.07 mija Lublin lecąc na wschód  B738  Neos Air  ( I-NEOX )  
 
godz 12.40  mija Lublin lecąc na wschód  B738  Neos Air  ( I-NEOT )  
 
pozdrawiam
 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 04 października 2007, 14:25
				autor: DAN
				Witam wszystkich. Po dość dużej przerwie wszedłem na forum i normalnie jestem w szoku. 

  Fotki przepiękne i normalnie pozazdroszczę. Moje gratulacje dla wszystkich. Pozdrawiam i życzę coraz większej ilości maszyn oraz wyśmienitych warunków pogodowych.  

 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 04 października 2007, 16:53
				autor: bartek15
				martinus pisze:Witam. Dzisiejsza niespodzianka  

 :
UL 619 (LENOV-GOVEN) : 17:24 - A340-313 TURKISH (TC-JIH) - zgłaszał się na ACARSD jako TK3311 :
[url=http://img207.imageshack.us/img207/4729 ... x07mg3.png]Obrazek[/URL]
Widział ktoś dziś na UL 619  na NW(o 12:00 był nad Tarn. Górami) trzysilnikowego , wyglądającego na  KC -10 USAF  

 (byłem wtedy bez lornetki   

 )
 
IST-TXL
 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 07:53
				autor: tommy
				Witam wszystkich
Parę foteczek z wczorajszego dnia dnia:
G13.08 Się nawinął  :) PZL Mielec AN-2 
UL984 G13.10 B735 Aerosvit Airlines lot VV209 Kijów(KBP)-Praga(PRG)
UL984 G16.16 B744 Thai Airways lot TG922 Bangkok(BKK)-Frankfurt(FRA) 
UL984 G16.20 B744 Thai Airways lot TG921 FRA-BKK 
UL984 G16.24 B772 Vietnam Airlines lot VN542 FRA-Ho Chi Minh City-Saigon(SGN)
 	
G17.17 sobie skrót zrobil :) B733 Centralwings lot C0471 Warszawa(WAW)-Rodos(RHO)
POZDRAWIAM WSZYSTKICH :)
 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 18:29
				autor: Henry
				Witam
Trochę wilgoci w powietrzu ale dramatu nie było  
 
16.33.-->W UM994 LH8409 SHJ-CGN MD-11
16.34-->W UL619 IŁ-76TD  Qanot Sharq  
  
  
  widzę go po raz pierwszy  
 

 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 19:03
				autor: bartek15
				Henry pisze:Witam
Trochę wilgoci w powietrzu ale dramatu nie było  
 
16.33.-->W UM994 LH8409 SHJ-CGN MD-11
Obrazek
[/url]
 
SHJ-CGN po UM994 nigdy w życiu 

  Prędzej LH8411 SIN-DEL-CGN.
 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 19:07
				autor: Henry
				bartek15 pisze:
SHJ-CGN po UM994 nigdy w życiu 

  Prędzej LH8411 SIN-DEL-CGN.
 
Oooo tak masz rację .To w ferworze walki  

 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 19:43
				autor: KF
				ZAGADKA?
Witam
Podczas wizyty na Okęciu sfociłem "takiego cudaka" ok godz.17 
Pozdrawiam
KF
 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 19:54
				autor: mick
				KF- cudak wygląda na IŁ'a-96
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 20:19
				autor: Gryni
				mick pisze:wygląda na IŁ'a-96
Eee, proporcje się nie zgadzają. Pozatym IŁ ma silniki blisko siebie. to się rzuca w oczy. Jak już to coś na bazie B707.
 
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 21:28
				autor: KF
				Iła -to ja już mam zrobionego - i mi właśnie nie pasował - 707 hmmm... 
trochę skrzyła przy kadłubie są szersze – ale może to jakaś inna wersja – USAF ?
Tylko co on by tu robił ?
Pozdrawiam
KF
			 
			
					
				Re: Samoloty na wysokościach przelotowych- Październik 2007
				: 05 października 2007, 21:40
				autor: Gryni
				Próbowałem to już na wszelkie sposoby rozjaśniać, ściemniać itd. ale bez efektu.
Nasuwa mi się tylko jedno. B747. Na 707 też nie pasuje bo skrzydła zbyt wąskie i skos nie ten. 
KF, 747 na bank 

 .
Pozdrawiam.