Witam .
Kilerek – sorry że nie odpisywałem ale neta niet
Mam zap….. ale postaram się wpaść i ci to poustawiać .
Jeśli nie zdążę w tym tygodniu to może w przyszłym – zrobimy od razu spotting party u Ani pod ADOKI
Kiler nie płacz . Jeszcze będziesz syncie całował od wyciągu do lustra głównego
Pozdrawiam all
KF
Ps.
Wymiatacie tymi cyfrówkami jak trzeba !!!
Samoloty na wysokościach przelotowych - LISTOPAD 2007
Bartek 15 napisał :
No nie mam pytań Sprzęt to nie wszystko, i nie podoba mi się takie gadanie, również ciągłe narzekanie na swoje zdjęcia, skoro innym się podobają.
Witam
Swięta prawda . Ja ze swojej strony pragnę dodać że nasze forum czasami trochę za bardzo zbacza z głównego nurtu jakim są przelotówki i dyskusje o ciekawych liniach złapanych nad Polską na rzecz dyskusji o aparatach ,teleskopach i technikach robienia zdjeć . Oczywiście zdjęcia są piękne i bardzo potrzebne ,a wręcz niezbędne .Przecież nie ma nic piękniejszego od złapania ciekawego samolotu obiektywem aparatu i uzupełnienie go opisem . Sam tak robię choć daleko mi do waszych ślicznotek sądzę że w głównym temacie jakim są "samoloty na wysokościach przelotowych" nie powinno być aż tak dużo dyskusji o fotografii . Ale zdjęć powinno być jak najwięcej .
pozdrawiam i życzę wszystkim takiej pogody jak panuje od 3 dni na Lubelszczyźnie
No nie mam pytań Sprzęt to nie wszystko, i nie podoba mi się takie gadanie, również ciągłe narzekanie na swoje zdjęcia, skoro innym się podobają.
Witam
Swięta prawda . Ja ze swojej strony pragnę dodać że nasze forum czasami trochę za bardzo zbacza z głównego nurtu jakim są przelotówki i dyskusje o ciekawych liniach złapanych nad Polską na rzecz dyskusji o aparatach ,teleskopach i technikach robienia zdjeć . Oczywiście zdjęcia są piękne i bardzo potrzebne ,a wręcz niezbędne .Przecież nie ma nic piękniejszego od złapania ciekawego samolotu obiektywem aparatu i uzupełnienie go opisem . Sam tak robię choć daleko mi do waszych ślicznotek sądzę że w głównym temacie jakim są "samoloty na wysokościach przelotowych" nie powinno być aż tak dużo dyskusji o fotografii . Ale zdjęć powinno być jak najwięcej .
pozdrawiam i życzę wszystkim takiej pogody jak panuje od 3 dni na Lubelszczyźnie
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Dzięki za poparcie Niestety na forum coraz częściej przy dodawaniu zdjęć i nie tylko pojawiają się komentarze typu "wybaczcie za jakość bla bla bla" lub "po takich fotach, to wstyd swoje pokazać". No ja nie wiem wogóle co to ma być Nie chodzi przecież o perfekcyjną jakoś, czy ostrość, tak żeby było widać co paxy pchają do gęby xDNie wiem czym kierują się ci, który tak piszą. Nie podoba mi się bardzo takie coś i wogóle koniec OT.Darek Rz pisze:Bartek 15 napisał :
No nie mam pytań Sprzęt to nie wszystko, i nie podoba mi się takie gadanie, również ciągłe narzekanie na swoje zdjęcia, skoro innym się podobają.
Witam
Swięta prawda . Ja ze swojej strony pragnę dodać że nasze forum czasami trochę za bardzo zbacza z głównego nurtu jakim są przelotówki i dyskusje o ciekawych liniach złapanych nad Polską na rzecz dyskusji o aparatach ,teleskopach i technikach robienia zdjeć . Oczywiście zdjęcia są piękne i bardzo potrzebne ,a wręcz niezbędne .Przecież nie ma nic piękniejszego od złapania ciekawego samolotu obiektywem aparatu i uzupełnienie go opisem . Sam tak robię choć daleko mi do waszych ślicznotek sądzę że w głównym temacie jakim są "samoloty na wysokościach przelotowych" nie powinno być aż tak dużo dyskusji o fotografii . Ale zdjęć powinno być jak najwięcej .
pozdrawiam i życzę wszystkim takiej pogody jak panuje od 3 dni na Lubelszczyźnie
Pzdr
Ostatnio zmieniony 22 listopada 2007, 15:56 przez bartek15, łącznie zmieniany 1 raz.
JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
Witam
7.57 F100 Tyrolean Arrows – jeszcze ciemno a potem się zachmurzyło na cały dzień.
Austryjacy mogliby patrolować nasze granice – dziś leciał nad Sudetami na zachód – do PL przez LAGAR i jazda na NW a nad granicą niemiecką na N.
12.08 B747 Singapore UL986 E leciał dosłownie pod chmurami – pierwszy raz takie coś widziałem
Pozdrawiam, Michał
7.57 F100 Tyrolean Arrows – jeszcze ciemno a potem się zachmurzyło na cały dzień.
Austryjacy mogliby patrolować nasze granice – dziś leciał nad Sudetami na zachód – do PL przez LAGAR i jazda na NW a nad granicą niemiecką na N.
12.08 B747 Singapore UL986 E leciał dosłownie pod chmurami – pierwszy raz takie coś widziałem
Pozdrawiam, Michał
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Dziś udało się kilka razy nacisnąć migawkę.
W efekcie uwieczniłem między innymi:
Wizz Air A320 W6277 Budapeszt-Sztokholm
LOT ERJ-145 LO322 Mediolan-Warszawa
Austrian Arrows DHC-8-402Q OS625 Wiedeń-Warszawa
Spóźniony o 25 minut (ostatnio reguła)!
I na koniec zagadka. Wygląda to na 772 British Airways.
Sunął w okolicach Tepna-Padka około 09:05
Niestety pstrykałem nad marmoladą rozgrzanego powietrza.
Stawiam na BA144 z Dhaki, ale to tylko strzał.
Jeśli ktoś myśli inaczej, proszę o korektę.
W efekcie uwieczniłem między innymi:
Wizz Air A320 W6277 Budapeszt-Sztokholm
LOT ERJ-145 LO322 Mediolan-Warszawa
Austrian Arrows DHC-8-402Q OS625 Wiedeń-Warszawa
Spóźniony o 25 minut (ostatnio reguła)!
I na koniec zagadka. Wygląda to na 772 British Airways.
Sunął w okolicach Tepna-Padka około 09:05
Niestety pstrykałem nad marmoladą rozgrzanego powietrza.
Stawiam na BA144 z Dhaki, ale to tylko strzał.
Jeśli ktoś myśli inaczej, proszę o korektę.
night malysia
1/6 iso 1600
1/6 iso 1600
Też go trafiłem, i tak samo nie wiem co to za lot. Wczoraj widziałem dwa B777 BA, tak jak ten, przesunięty lekko na południe od UL984.FL350 pisze: I na koniec zagadka. Wygląda to na 772 British Airways.
Sunął w okolicach Tepna-Padka około 09:05
Niestety pstrykałem nad marmoladą rozgrzanego powietrza.
Obrazek
Stawiam na BA144 z Dhaki, ale to tylko strzał.
Jeśli ktoś myśli inaczej, proszę o korektę.
Oto zdjęcie, niewykadrowane i bez obróbki. (brak czasu)
I jeszcze A343 Lufthansa LH752 PADKA-TEPNA 12:39, tak samo prosto z matrycy jak BA
(Kliknij aby powiększyć)
Pozdrawiam.
ZRT460/457M