Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LUTY 2008
: 16 lutego 2008, 23:00
Dzięki G@wron ale Gulfa nam po drodze gdzieś skręciłeś i poszedł bokiem Pozdrawiam
Forum dla obserwujących samoloty na wysokości przelotowej (plane spotting contrail spotting rnav spotting samoloty)
https://rnavspotting.pl/forum/
Gulf 3, BAH-LHR, A330, A9C-KDMarq pisze:14:05 Gulf Air W A330-200 w złotym malowaniu
ten co u Piwiego !?marecki pisze:14:12 TEPNA/DIBED->GILAS B757?
1. 757 Condormarecki pisze:
14:12 TEPNA/DIBED->GILAS B757?
14:21 GILAS->TEPNA/LUGOL B757 czy to ATA?
Global Jet Austria http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 88&nseq=83marecki pisze:
16:01 UN869->SW B738 ?
A7-ACF, Airbus A330, QR57, DOH-TXLmarecki pisze:16:33 USTIL/DIBED->GOVEN Qatar A300
To jeszcze podam 2 argumenty, że to ten "mój" B747 Cathay:mraczyns pisze:16.02.2008 | 16:32 | UL617 | TRZ
jeszcze niezidentyfikowany.
do: Mick - na pewno nad TRZ leciał na NNW, więc to raczej UL617
http://img221.imageshack.us/img221/1675/unidentil3.jpg
Mick po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw muszę przyznać Ci rację. Zdjęcie pstrykałem wracając już z łowów i chyba mi się pokręciła orientacja przestrzenna. Dzisiaj aż poszedłem w to miejsce gdzie była robiona fota i rzeczywiście to było zdecydowanie bardziej UN871 niż UL617.mick pisze:To jeszcze podam 2 argumenty, że to ten "mój" B747 Cathay:
Spójrz na oświetlenie maszyny - oświetlony ma tyłek czy leciał NNE. A druga sprawa, że mieszkałem długo we Wrocku, i na UL617 nigdy mi sie 4 silnik nie zdarzył .