Strona 4 z 6
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 05 października 2006, 23:04
autor: FL350
martinus pisze: napisał:
Dzisiaj: na UL 619 : 17 30 z KRK na NW A 320 MY TRAVEL (pierwszy raz widziałem go z KRK ).
Hoho, super! Szkoda, że na SW nie leciał...
Majon pisze: napisał:
Ktoś poznaje tego 744 ?
A jakże, nasz GWA zwrócony do SIA Cargo.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 06 października 2006, 13:21
autor: Skuter
Il76
ul984 W 13:06
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 06 października 2006, 17:28
autor: PawelB
Witam.
16:12 UL980 BA KBP-LHR
17:18 UL980 Jet Airways BOM-LHR
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 06 października 2006, 17:42
autor: majon
Witam.
Dzisiejszy zagadkowy latawiec.
17:14, B767 (UM 984). Jakieś pomysły
EDIT cztery fotki do porównania:
Niestety udało mi się zrobić tylko fotki. Na lori już nie było czasu
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 06 października 2006, 17:51
autor: barfi
majon pisze: napisał:
Dzisiejszy zagadkowy latawiec.
17:14, B767 (UM 984).
Też widziałem tego gagatka
Co do linii to nie mam pomysłu.
Pozdrowienia.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 06 października 2006, 20:46
autor: FL350
majon pisze: napisał:
17:14, B767 (UM 984). Jakieś pomysły
Na oko to OE-LAT, ale ACARS świruje i twierdzi, że o osiemnastej był w drodze do Pekinu, podczas gdy start lotu 63 jest o 20:10, a Twoja fotka powstała po 17-ej.
<br>
Ewentualnie mógłby to być OE-LAY, ale powiedz mi (bo z fotki ciężko wywnioskować) czy te silniki są bardziej niebieskie czy popielate? No i czy statecznik pionowy miał jasny czy ciemny?
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 06 października 2006, 21:30
autor: Henry
Witam .
A może Majon wrzucił byś link tej fotki najlepiej orginał to by się coś może podkręciło i coś by się podpasowało.Pozdrawiam.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 06 października 2006, 21:48
autor: Grim Jester
FL350 pisze: napisał:
Na oko to OE-LAT, ale ACARS świruje i twierdzi, że o osiemnastej był w drodze do Pekinu, podczas gdy start lotu 63 jest o 20:10, a Twoja fotka powstała po 17-ej.
Widziałem tą maszynę od boku ale pod Słońce - statecznik pionowy robił wrażenie malowanego w standardowe barwy Austrian Airlines. Przeszukałem masę zdjęć na a.net i jetphotos i nie znalazłem nic. Jedyne co mi przychodzi do głowy to, że jest to jakaś nowość w barwach OS/NG. Być może przekonamy się o tym za kilka dni, gdy ktoś wrzuci zdjęcie do bazy a.net.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 06 października 2006, 22:51
autor: FL350
Grim Jester pisze: napisał:
statecznik pionowy robił wrażenie malowanego w standardowe barwy Austrian Airlines. Przeszukałem masę zdjęć na a.net i jetphotos i nie znalazłem nic. Jedyne co mi przychodzi do głowy to, że jest to jakaś nowość w barwach OS/NG.
No to niezła jazda, Ernie!
Jeśli to był standardowy ogonek AUA a silniki ciemne, to mogłoby oznaczać...hmmm...początek procesu przemalowywania OE-LAT? Albo, jak mówisz, jakiś schybrydzony nowy nabytek (ale nic się o tym nigdzie nie pisało).
Przypomnijmy sobie fakty o 767-300ER latających obecnie dla Austrian Airlines. Jest ich, z tego co na chwilę obecną mówią oficjalne źródła, 6 sztuk, wszystkie z silnikami PW:
OE-LAT "India" (ex Enzo Ferrari) w barwach Lauda Air Star Alliance z białym statecznikiem pionowym (czyli z ciemno-popielatymi silnikami)
OE-LAW "China" w standardowych barwach Austrian Airlines
OE-LAX "Thailand" (ex James Dean) ostatni (niestety) egzemplarz w pełnych barwach Lauda Air
OE-LAY"Japan" w barwach Star Alliance z czarnym statecznikiem pionowym
OE-LAZ"India" (ex Frank Siinatra) w barwach Star Alliance z białym statecznikiem pionowym
Na zdjęciu na przedniej lewej stronie kadłuba widzę coś co pasowałoby na logo Lauda, a takowe może z wymienionych wyżej mieć tylko OE-LAT, który to niby do Pekinu poleciał, ale ACARS coś pochrzanił. Godzina z kolei sugeruje powrotny lot 64 z Pekinu. No i do tego ta obserwacja Grima...
Ale mamy zagadkę, Drogie Watsony...
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 07 października 2006, 00:28
autor: barfi
FL350 pisze: napisał:
Na zdjęciu na przedniej lewej stronie kadłuba widzę coś co pasowałoby na logo Lauda, a takowe może z wymienionych wyżej mieć tylko OE-LAT
Ten zarys loga na kadłubie to mogę potwierdzić, widziałem go przez lornetkę. Tyle, że napisu Star Alliance raczej nie było
.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 07 października 2006, 12:31
autor: martinus
Po UL 619 leci na NW (o 12 25 nad Tarnowskimi Górami ) A340 TURKISH AIRLINES (ISTANBUL-NEW YORK ) Piękny widok
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - Pa?dziernik 2006
: 07 października 2006, 12:40
autor: Henry
martinus pisze: napisał:
Po UL 619 leci na NW (o 12 25 nad Tarnowskimi Górami ) A 340 TURKISH AIRLINES (ISTANBUL-NEW YORK ) Piękny widok
No nic zostało pozazdrościć takich obserwacji i życzyć extra fotek
border="0"> .Ja niestety nie widziałem od tygodnia samolotu a co dopiero robić zdjęcia , no chyba ,że chmury focić.