Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
Witam
A o to i A380 sorrka za troszke czarnego (jakies drzewo) i bialego
Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u Killerka lepiej widac.
PADKA - TEPNA G14.19
http://images33.fotosik.pl/187/5576d8d6795a6afb.jpg
http://images33.fotosik.pl/187/9c827ce827148cf5.jpg
POZDRAWIAM
Tommy
A o to i A380 sorrka za troszke czarnego (jakies drzewo) i bialego
Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u Killerka lepiej widac.
PADKA - TEPNA G14.19
http://images33.fotosik.pl/187/5576d8d6795a6afb.jpg
http://images33.fotosik.pl/187/9c827ce827148cf5.jpg
POZDRAWIAM
Tommy
Ostatnio zmieniony 21 marca 2008, 15:05 przez tommy, łącznie zmieniany 1 raz.
Do sprzedania Raynox DCR2020 PRO - kontakt PW
o tu jest:tommy pisze:Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u Killerka lepiej widac.
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=596232
Pozdrawiam, Łukasz.
Mam barlowa 1"25' ale nie stosuję. Próbowałem i była porażka z jakością więc jest tylko "goła" ósemkaG@wron pisze:devart, robisz "gołą" ósemką, czy z Barlowem ?
dzięki, poprawiłem.mick pisze:A320 lub 319
A319 Germanwings Park Inn Hotels special D-AKNF
Canon EOS 350D + Canon 70-300 IS USM
Synta 8" 1200mm
Synta 8" 1200mm
No i dzisiaj wreszcie widziałem tego brzydala . Pięknie się prezentował, akurat była spora dziura w chmurach i idealnie się w nią wpasował. Niestety, byłem w pracy .
Dziękuję Kolegom za cynk o nim
Pozdrawiam.
Dziękuję Kolegom za cynk o nim
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
oddawać go na UL980 !
:((
:((
Zrobiłem takie małe porównanie pomiędzy trzema najczęściej widywanymi czterosilnikowcami na naszym niebie. Da się zauważyć, że smuga B747 różni się od smugi A380. Przy B747 smugi wylatujac z silnika wyraźnie rozchodzą sie na boki i po łuku "wracają" do środka i łączą się w dwie większe smugi. W A380 smugi wychodzą ze silników prosto i dalej łączą sie w dwie większe. Natomiast w A340 smugi z silników nr 2 i 3 wychodzą prosto i blisko siebie, a z silników nr 1 i 4 odstają na boki. Patrząc na A340 z boku w czasie lotu widac że smugi ze skrajnych silników "dziwnie odstają do góry". Oczywiście zdjęcia nie oddadzą efektu różnic pomiędzy B747, A340 i A380. Najlepiej gdyby poszły sobie w trio obok siebie, by móc podziwiać różnice i zachwycać sięKilerek pisze:Witam,
No no, to ci niespodzianka
Wyraźnie widać układ smug i jakby na to nie patrzeć, wyglądają bardzo podobnie do smug po 747 hehe
P.S. Do porównania wykorzystałem zdjęcie Kilerka i fotki z jetphotos.net.
JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
Cześć,
Dzisiejsze zdobycze:
9:33 UL980 E 9V-SFL Singapore Airlines Cargo Boeing 747-412F/SCD
9:48 UL980 E UR-VVJ AeroSvit Airlines Boeing 737-448
9:57 UL980 W EZ-A014 Turkmenistan Airlines Boeing 757-22K
10:14 UL999 I-EEZC Eurofly Airbus A320-214
a w między czasie „wiatraczek” (szkoda że uciekł z kadru)
później przyszły chmury,
Dzisiejsze zdobycze:
9:33 UL980 E 9V-SFL Singapore Airlines Cargo Boeing 747-412F/SCD
9:48 UL980 E UR-VVJ AeroSvit Airlines Boeing 737-448
9:57 UL980 W EZ-A014 Turkmenistan Airlines Boeing 757-22K
10:14 UL999 I-EEZC Eurofly Airbus A320-214
a w między czasie „wiatraczek” (szkoda że uciekł z kadru)
później przyszły chmury,
Pozdrawiam.
Nikon D50 + Rubinar 1000
Nikon D50 + Rubinar 1000
Mam do was pytanie: jakie stosować czasy i ISO, żeby zdjęcia były nieporuszone i przyzwoite? Wiem, że to wymaga wprawy, ale...
Mam newtona 200/1200 czyli o światłosile f=5,9. Jakie macie propozycje?
Z góry dzięki.
Mam newtona 200/1200 czyli o światłosile f=5,9. Jakie macie propozycje?
Z góry dzięki.
EOS20D, Synta 8", UN871/869
Ja staram się dobierać jak najmniejsze ISO (jeśli pozwala na to oświetlenie) żeby na zdjęciu było jak najmniej szumu. Zazwyczaj ISO 100 i czas naświetlania (też zależnie od pory dnia/oświetlenia) zazwyczaj od 800 do 1200/s. Wieczorem wydłużam czas naświetlania i ewentualnie podnoszę ISO.
Canon EOS 350D + Canon 70-300 IS USM
Synta 8" 1200mm
Synta 8" 1200mm