Strona 43 z 66

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 14:18
autor: G@wron
devart, robisz "gołą" ósemką, czy z Barlowem ?

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 14:58
autor: tommy
Witam

A o to i A380 sorrka za troszke czarnego (jakies drzewo) :-) i bialego

Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u Killerka lepiej widac.

PADKA - TEPNA G14.19
http://images33.fotosik.pl/187/5576d8d6795a6afb.jpg
http://images33.fotosik.pl/187/9c827ce827148cf5.jpg

POZDRAWIAM
Tommy

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 15:03
autor: KF
Chyba najgorsze warunki w jakich robiłem zdjęcia
Bardziej siłą woli i na wyczucie – bo go zobaczyłem
dopiero przy przeglądaniu zdjęć na LCD.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dziękuję Ani , Tomkowi i Kilerowi .

KF

Ps .

Sprzedam tanio działkę pod Padka-Tepna ;-) hehehe

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 15:10
autor: G@wron
tommy pisze:Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u Killerka lepiej widac.
o tu jest:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=596232

:-P

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 15:24
autor: devart
G@wron pisze:devart, robisz "gołą" ósemką, czy z Barlowem ?
Mam barlowa 1"25' ale nie stosuję. Próbowałem i była porażka z jakością :-) więc jest tylko "goła" ósemka ;-)
mick pisze:A320 lub 319
A319 Germanwings Park Inn Hotels special D-AKNF
dzięki, poprawiłem.

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 15:44
autor: Gryni
No i dzisiaj wreszcie widziałem tego brzydala ;-) . Pięknie się prezentował, akurat była spora dziura w chmurach i idealnie się w nią wpasował. Niestety, byłem w pracy :-| .
Dziękuję Kolegom za cynk o nim :-)

Pozdrawiam.

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 16:10
autor: Kilerek
Witam,

No no, to ci niespodzianka :mrgreen:

14:22 - A380 Singapore - tym razem z mniejszego kalibru. Wyraźnie widać układ smug i jakby na to nie patrzeć, wyglądają bardzo podobnie do smug po 747 :shock: hehe :-D

Obrazek Obrazek Obrazek

Jeszcze raz dziękuje Panowie, to sie nazywa współpraca :-D

Pozdrawiam.

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 16:28
autor: mgebczyk
oddawać go na UL980 !
:((

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 17:49
autor: bartek15
Kilerek pisze:Witam,

No no, to ci niespodzianka :mrgreen:

Wyraźnie widać układ smug i jakby na to nie patrzeć, wyglądają bardzo podobnie do smug po 747 :shock: hehe :-D
Zrobiłem takie małe porównanie pomiędzy trzema najczęściej widywanymi czterosilnikowcami na naszym niebie. Da się zauważyć, że smuga B747 różni się od smugi A380. Przy B747 smugi wylatujac z silnika wyraźnie rozchodzą sie na boki i po łuku "wracają" do środka i łączą się w dwie większe smugi. W A380 smugi wychodzą ze silników prosto i dalej łączą sie w dwie większe. Natomiast w A340 smugi z silników nr 2 i 3 wychodzą prosto i blisko siebie, a z silników nr 1 i 4 odstają na boki. Patrząc na A340 z boku w czasie lotu widac że smugi ze skrajnych silników "dziwnie odstają do góry". Oczywiście zdjęcia nie oddadzą efektu różnic pomiędzy B747, A340 i A380. Najlepiej gdyby poszły sobie w trio obok siebie, by móc podziwiać różnice i zachwycać się :lol:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

P.S. Do porównania wykorzystałem zdjęcie Kilerka i fotki z jetphotos.net.

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 18:36
autor: Lotar
Cześć,
Dzisiejsze zdobycze:
9:33 UL980 E 9V-SFL Singapore Airlines Cargo Boeing 747-412F/SCD
Obrazek
9:48 UL980 E UR-VVJ AeroSvit Airlines Boeing 737-448
Obrazek
9:57 UL980 W EZ-A014 Turkmenistan Airlines Boeing 757-22K
Obrazek
10:14 UL999 I-EEZC Eurofly Airbus A320-214
Obrazek
a w między czasie „wiatraczek” (szkoda że uciekł z kadru)
Obrazek
później przyszły chmury,

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 20:04
autor: Krawat
Mam do was pytanie: jakie stosować czasy i ISO, żeby zdjęcia były nieporuszone i przyzwoite? Wiem, że to wymaga wprawy, ale...

Mam newtona 200/1200 czyli o światłosile f=5,9. Jakie macie propozycje?

Z góry dzięki.

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008

: 21 marca 2008, 20:17
autor: devart
Ja staram się dobierać jak najmniejsze ISO (jeśli pozwala na to oświetlenie) żeby na zdjęciu było jak najmniej szumu. Zazwyczaj ISO 100 i czas naświetlania (też zależnie od pory dnia/oświetlenia) zazwyczaj od 800 do 1200/s. Wieczorem wydłużam czas naświetlania i ewentualnie podnoszę ISO.