Strona 43 z 66
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 14:18
autor: G@wron
devart, robisz "gołą" ósemką, czy z Barlowem ?
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 14:58
autor: tommy
Witam
A o to i A380 sorrka za troszke czarnego (jakies drzewo)
i bialego
Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u
Killerka lepiej widac.
PADKA - TEPNA G14.19
http://images33.fotosik.pl/187/5576d8d6795a6afb.jpg
http://images33.fotosik.pl/187/9c827ce827148cf5.jpg
POZDRAWIAM
Tommy
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 15:03
autor: KF
Chyba najgorsze warunki w jakich robiłem zdjęcia
Bardziej siłą woli i na wyczucie – bo go zobaczyłem
dopiero przy przeglądaniu zdjęć na LCD.
Dziękuję Ani , Tomkowi i Kilerowi .
KF
Ps .
Sprzedam tanio działkę pod Padka-Tepna
hehehe
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 15:10
autor: G@wron
tommy pisze:Piwi chciales zobaczyc układ smug troszke nie do konca ale moze bedzie jeszcze u Killerka lepiej widac.
o tu jest:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=596232
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 15:24
autor: devart
G@wron pisze:devart, robisz "gołą" ósemką, czy z Barlowem ?
Mam barlowa 1"25' ale nie stosuję. Próbowałem i była porażka z jakością
więc jest tylko "goła" ósemka
mick pisze:A320 lub 319
A319 Germanwings Park Inn Hotels special D-AKNF
dzięki, poprawiłem.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 15:44
autor: Gryni
No i dzisiaj wreszcie widziałem tego brzydala
. Pięknie się prezentował, akurat była spora dziura w chmurach i idealnie się w nią wpasował. Niestety, byłem w pracy
.
Dziękuję Kolegom za cynk o nim
Pozdrawiam.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 16:10
autor: Kilerek
Witam,
No no, to ci niespodzianka
14:22 - A380 Singapore - tym razem z mniejszego kalibru. Wyraźnie widać układ smug i jakby na to nie patrzeć, wyglądają bardzo podobnie do smug po 747
hehe
Jeszcze raz dziękuje Panowie, to sie nazywa współpraca
Pozdrawiam.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 16:28
autor: mgebczyk
oddawać go na UL980 !
:((
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 17:49
autor: bartek15
Kilerek pisze:Witam,
No no, to ci niespodzianka
Wyraźnie widać układ smug i jakby na to nie patrzeć, wyglądają bardzo podobnie do smug po 747
hehe
Zrobiłem takie małe porównanie pomiędzy trzema najczęściej widywanymi czterosilnikowcami na naszym niebie. Da się zauważyć, że smuga B747 różni się od smugi A380. Przy B747 smugi wylatujac z silnika wyraźnie rozchodzą sie na boki i po łuku "wracają" do środka i łączą się w dwie większe smugi. W A380 smugi wychodzą ze silników prosto i dalej łączą sie w dwie większe. Natomiast w A340 smugi z silników nr 2 i 3 wychodzą prosto i blisko siebie, a z silników nr 1 i 4 odstają na boki. Patrząc na A340 z boku w czasie lotu widac że smugi ze skrajnych silników "dziwnie odstają do góry". Oczywiście zdjęcia nie oddadzą efektu różnic pomiędzy B747, A340 i A380. Najlepiej gdyby poszły sobie w trio obok siebie, by móc podziwiać różnice i zachwycać się
P.S. Do porównania wykorzystałem zdjęcie Kilerka i fotki z jetphotos.net.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 18:36
autor: Lotar
Cześć,
Dzisiejsze zdobycze:
9:33 UL980 E 9V-SFL Singapore Airlines Cargo Boeing 747-412F/SCD
9:48 UL980 E UR-VVJ AeroSvit Airlines Boeing 737-448
9:57 UL980 W EZ-A014 Turkmenistan Airlines Boeing 757-22K
10:14 UL999 I-EEZC Eurofly Airbus A320-214
a w między czasie „wiatraczek” (szkoda że uciekł z kadru)
później przyszły chmury,
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 20:04
autor: Krawat
Mam do was pytanie: jakie stosować czasy i ISO, żeby zdjęcia były nieporuszone i przyzwoite? Wiem, że to wymaga wprawy, ale...
Mam newtona 200/1200 czyli o światłosile f=5,9. Jakie macie propozycje?
Z góry dzięki.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - MARZEC 2008
: 21 marca 2008, 20:17
autor: devart
Ja staram się dobierać jak najmniejsze ISO (jeśli pozwala na to oświetlenie) żeby na zdjęciu było jak najmniej szumu. Zazwyczaj ISO 100 i czas naświetlania (też zależnie od pory dnia/oświetlenia) zazwyczaj od 800 do 1200/s. Wieczorem wydłużam czas naświetlania i ewentualnie podnoszę ISO.