Darek, a pokusisz się chociaż o wytypowanie modelu samolotu? Na zdjęciu widac jakby winglet oświetlony na lewym skrzydle...Darek Rz pisze:WitamG@wron pisze:Dziwny korytarz, UM977 ? jeśli tak to spróbuję go złapać jutro nad ranem...
Hehe Gawroniku nie chodzi bynajmniej o UM977 . Ten samolocik lata regularnie równolegle do UM977 ,ale nad moją głową czyli jakieś 35 km na zachód od UM977 (nie chodzi też o UM860 ) Ten samolocik jest jedyną maszyną jaką widuje w tym miejscu regularnie.
pozdrawiam .
Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
Witam a ja pomyślałem ,że to coś takiegoLotar pisze:Cześć, krótko - o 11:27 UM860 NW
coś jak Cathay ale na bokach widać jakieś "malunki" - co to ????
pzdr.
http://www.airliners.net/open.file?id=1079332
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Pozwoliłem sobie troszkę zmienić fotkę Darka, i nadal wygląda mi to na Maleva szczególnie po stateczniku ... może i to jest coś innego ale co to niemam pojęciaKshyhoo pisze:Karol, jestes pewien? Bo mi na tym zdjęciu nie pasuje malowanie. Ciemny tył jakby w drugą stronę ma skos, tak jak nowy Thai lub UPS. Chcociaż przy tak słabym zdjęciu to może być tylko złudzenie.
Pzdr
Jetphotos | MTO + 350D
No po tym jak zmieniłeś to tym bardziej "kształt" malowania tyłu nie pasuje do Maleva (Malev ma granatowe malowanie będące przedłużeniem statecznika, a to na zdjęciu wyraźnie zachodzi na górę kadłuba) I logo na stateczniku też za małe jak na Malev. To był tez mój pierwszy typ, ale ja cały czas mam wątpliwości. Ja w tej chwili skłaniam się raczej do UPS'a na A300 np. Kolor loga na stateczniku może być zafałszowany przez aberracje. Dodatkowym atutem UPS jest godzina. Nie znalazłem lotu Maleva o takiej porze.