NietG@wron pisze:Darek Rz, Pycлaнa нет ?
Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2008
Darek Rz - tak masz racje mój błąd ze wschodu na zachod ten SIA308m o 14:19, więc o której moge sie go spodziewac A380 nad Łodzią jak wpadan do nas o 4;40
_____________________
UL 980 , UN 869 , UN 133 , UN 871 itp.
Yukon 20-50x50 Canon a520
Kronos 20x60
UL 980 , UN 869 , UN 133 , UN 871 itp.
Yukon 20-50x50 Canon a520
Kronos 20x60
Witam,klimor pisze:Darek Rz - tak masz racje mój błąd ze wschodu na zachod ten SIA308m o 14:19, więc o której moge sie go spodziewac A380 nad Łodzią jak wpadan do nas o 4;40
jeżeli wleci do Polski ok. 4:40 to potrzebuje on do 15-16 minut, aby znalazl się nad Łodzią czyli wychodzi gdzies ok. 4:55
Ok. godziny 15:00 mozna tez zobaczyc A380 w okolicach Łodzi - o ile poleci na UL980, jak bedzie wracał z Londynu do Singapuru.
Darek Rz fajny ten Thai i KLM
Pozdrawiam.
Thx darekd ale też nie mam pewności, że z tego miejsc gdzie mieszkam bede go dobrze widział... bo z tego co wiem to przelatuje obok EPLL i biorąc pod uwage to że nie mam dobrego sprzętu bo to są to moje początki....
ale tego SIA308 ze wschodu na zachod o 14:19 mam dokładnie okładnie nad sobą....
ale tego SIA308 ze wschodu na zachod o 14:19 mam dokładnie okładnie nad sobą....
_____________________
UL 980 , UN 869 , UN 133 , UN 871 itp.
Yukon 20-50x50 Canon a520
Kronos 20x60
UL 980 , UN 869 , UN 133 , UN 871 itp.
Yukon 20-50x50 Canon a520
Kronos 20x60
Ja mam UL980 ok. 40 km na połnoc ode mnie i doskonale widze gołym okiem czy leci to 2 silnik czy 747/A340
Także nie powinieneś mieć problemu zaobserwowania go o tej godzinie
edit:
8:54 TUI na B752
Także nie powinieneś mieć problemu zaobserwowania go o tej godzinie
edit:
8:54 TUI na B752
Ostatnio zmieniony 03 lipca 2008, 09:18 przez darekd, łącznie zmieniany 2 razy.
darekd, Jak tak to ok... więc jutro rano się na niego zasadzie i też zobacze dzisiaj jak bedzie wracal do Singapurudarekd pisze:Ja mam UL980 ok. 40 km na połnoc ode mnie i doskonale widze gołym okiem czy leci to 2 silnik czy 747/A340
Także nie powinieneś mieć problemu zaobserwowania go o tej godzinie
Czyli jednak lata :P Nie napisałem, że zawsze :PDarek Rz pisze:Natomiast co do porannego A380 to nie lata on jak napisał kol.Canon po UL984 (no może poza jednostkowymi przypadkami )
Kronos 20x60, Yukon 20-50x50
Canon EOS 350D + 18-55 mm
SIGMA 70-300 mm f/4-5.6 APO DG Macro
UL981/UL980/UL856/UN744/UN133/LASIS-DIBED
Canon EOS 350D + 18-55 mm
SIGMA 70-300 mm f/4-5.6 APO DG Macro
UL981/UL980/UL856/UN744/UN133/LASIS-DIBED
Czyli jednak lata :P Nie napisałem, że zawsze :P[/quoteCanon pisze:Darek Rz pisze:Natomiast co do porannego A380 to nie lata on jak napisał kol.Canon po UL984 (no może poza jednostkowymi przypadkami )
Od Marca leciał chyba raz czy dwa po UL984 rano ,czyli "prawie" nigdy
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Cześć,
Dzisiaj rano UL984 wreszcie się rozhulał .
3:59 B744 LH779 UL984
4:28 A343 AF173 UL984
4:40 B772 MH20 UL984
4:45 B744 HS-TGW TG920 NM-PADKA
4:49 B744 LH785 UL984
4:52 B772 VN533 UL984
4:57 A343 LH601 TEPNA-PADKA
4:58 B744 TG930 UL984
5:10 B744 SQ26 UL984
5:10 B744 CV743 UL984
5:23 B773 SQ334 UL984
5:36 B772 VN543 UL984
5:38 A343 LH753 TEPNA-PADKA
5:52 A321 AZ595 UM984
5:55 A330 LH751 UL984
6:00 A319 LH3235 UL984
To na tyle dzisiaj. Pogoda się popsuła
Pozdrawiam.
Dzisiaj rano UL984 wreszcie się rozhulał .
3:59 B744 LH779 UL984
4:28 A343 AF173 UL984
4:40 B772 MH20 UL984
4:45 B744 HS-TGW TG920 NM-PADKA
4:49 B744 LH785 UL984
4:52 B772 VN533 UL984
4:57 A343 LH601 TEPNA-PADKA
4:58 B744 TG930 UL984
5:10 B744 SQ26 UL984
5:10 B744 CV743 UL984
5:23 B773 SQ334 UL984
5:36 B772 VN543 UL984
5:38 A343 LH753 TEPNA-PADKA
5:52 A321 AZ595 UM984
5:55 A330 LH751 UL984
6:00 A319 LH3235 UL984
To na tyle dzisiaj. Pogoda się popsuła
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Jeszcze ręka drżała dodatkowo bo (dla zorientowanych) przemierzałem trasę Białołęka-Powsin-Białołęka na...... rowerze.devart pisze:Gratuluję wszystkim zdjęć
G@wron, Emiratek palce lizać
Gryniek, tak patrzę na te Twoje maszynki z UT 711 i aż mi się szkoda robi... akurat musiałem być wtedy w pracy... Nie miałem jeszcze u siebie Lufki 747 na UT 711 (nie licząc jednego razu późnym wieczorem i pod prąd) no i tej Air Indii szkoda... ajj... może innym razem
Pozdrawiam.
WAR OKE SIE OMAVA
UN744; UT711; UL621; UN191; UM985; UL980; UM984; UM857
UN744; UT711; UL621; UN191; UM985; UL980; UM984; UM857