Strona 6 z 7

LISTOPAD 2008

: 26 listopada 2008, 17:07
autor: mick
Kolejne ciekawe specjalne malowanie - tym razem Boeing 737-700 Transavia PH-XRA:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6421422

LISTOPAD 2008

: 26 listopada 2008, 21:45
autor: CARGO
Nowa marka Lufthansy
Obrazek
"Lufhtansa Italia" z bazą w Milanie, to nowe linie lotnicze, które wystartują na początku przyszłego roku. Inauguracyjny lot będzie miał miejsce 2 lutego na trasie Milan - Paryż, uruchomione zostaną także inne połączenia z Milanu do Brukseli, Budapesztu, Bukaresztu oraz Madrytu. W marcu mają ruszyć loty do Londynu i Lizbony. Nowo powstały przewoźnik będzie wykonywał loty na sześciu Airbusach A319 <tu po przemalowaniu, napis "Italia" został celowo zasłonięty>, które wcześniej należały do Germanwings. Decyzja o powstaniu nowej marki LH, nie oznacza, że niemiecki gigant rezygnuje z walki o udziały w nowej Alitalii, wręcz przeciwnie pokazuje jak bardzo zależy im na włoskim rynku lotniczym. Malowanie nowych linii będzie się różniło od standardowych barw LH tylko dodatkowym napisem "Italia".

LISTOPAD 2008

: 27 listopada 2008, 00:36
autor: CARGO
Shanghai Airlines Cargo(F4) uruchomi z końcem tego roku, nowe połączenie (jeden lot na tydzień) na trasie Xian - Szanghaj - Frankfurt - Bombaj - Xian. Dokładne godziny wylotów i lądowań nie zostały jak na razie podane, wiadomo jedynie, że wylot z Xian będzie się odbywał w każdy poniedziałek (zapewne na MD-11).

Nowy B747-400F reg. OO-CBC dla Cargo B Airlines jest już prawie gotowy do odbioru, będzie to pierwsza tego typu maszyna we flocie przewoźnika z Belgi (jak dotąd Cargo B używa dwóch B747-200F). Zdjęcie tego samolotu zostało zrobione w Everett gdzie maszyna przechodzi ostatnie testy. Właścicielem tego samolotu jest Nippon Cargo Airlines (NCA) <widać z przodu kadłuba nazwę samolotu-"NCA Artemis"> i zgodnie z umową leasingową ma trafić do Cargo B Airlines. 27 października tego roku, jeden z tych dwóch B742 - OO-CBA miał "nieprzyjemną przygodę" na płycie brukselskiego lotniska w czasie startu. Maszyna po 2 godzinach od zdarzenia powróciła do Brukseli gdzie szczęśliwie awaryjnie lądowała, a obecnie pozostaje uziemiona.

LISTOPAD 2008

: 27 listopada 2008, 01:27
autor: CARGO
Lufthansa Cargo przejmie Jade Cargo International
Obrazek
LH Cargo wykupi pakiet większościowy od dotychczasowego właściciela, a zarazem założyciela - Shenzhen Airlines. Do tej pory Lufhansa Cargo posiadała 25% udziałów w Jade, a po transakcji będzie posiadać ponad 75% co pozwoli im na swobodne zarządzanie chińskim przewoźnikiem. Na szczęście marka Jade Cargo nie zniknie mimo, że stanie się częścią i własnością grupy LH Cargo. Niemcy dokładnie przyjrzą się obecnej sieci połączeń i nie wykluczone, że zdecydują się na przesunięcie lotów z Shenzen do Szanghaju. Nowy właściciel mówi o przyszłym roku, że będzie to bardzo trudny okres dla rynku lotniczego - ekstremalny test dla całej branży, w wyniku, którego dojdzie do kolejnych przejęć a najsłabsi gracze przestaną istnieć.
<no to JADE poJECHAŁO ;-) >

LISTOPAD 2008

: 27 listopada 2008, 09:01
autor: Blank
Kurcze CARGO, wymiatasz.
Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie.
Naprawdę świetna robota !!

LISTOPAD 2008

: 27 listopada 2008, 17:51
autor: Gryni
Blank pisze:Kurcze CARGO, wymiatasz.
Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie.
Naprawdę świetna robota !!
Dobrze mieć kogoś takiego w swoich szeregach :-) .

Re: LISTOPAD 2008

: 27 listopada 2008, 21:30
autor: G@wron
Katastrofa A320 Air New Zealand, jedna osoba nie żyje.

http://wiadomosci.onet.pl/1870627,12,item.html

LISTOPAD 2008

: 27 listopada 2008, 22:19
autor: CARGO
Malev na skraju bankructwa?
Obrazek
Narodowy przewoźnik z Węgier ma poważne kłopoty, głównie z powodu problemów finansowych Malev(MA) może w niedługim czasie ogłosić bankructwo. Do roku 2007 MA był całkowicie państwowym przewoźnikiem, ponieważ Węgrzy posiadali 99.5% udziałów. W wyniku prywatyzacji linie zostały sprzedane,a cały pakiet akcji kupił AirBridge Zrt - węgierski holding należący do Borisa Abramovicha(KrasAir). Węgierskie linie trafiły do rosyjskiego właściciela, który obiecał bardzo duże inwestycje, mające zapewnić bezpieczeństwo finansowe i umożliwić przyszły rozwój linii. Wzrost cen paliwa zmusił Malev m.in. do wstrzymania lotów na długich trasach, zwolnień pracowników i odłożenia w czasie planów ekspansji na wschód. Obecnie przewoźnik z Węgier ma spore długi, celowo opóźnia wprowadzenie do użytku wyleasingowanych Q400, które nadal czekają w Kopenhadze. Ale najpoważniejszy problem Malev ma z włascicielem B.Abramovichem, który pozostał bez środków na dalszą działalność,i to z tego powodu 1 listopada KrasAir ogłosiła wstrzymanie działalności. Czarne scenariusze przewidują, że MA może ogłosić bankructwo by "powstać niczym Feniks z popiołów" jako dochodowy przewoźnik lub MA może zostać przejęty przez, któregoś z dominujących w Europie przewoźników.
Gryni pisze:
Blank pisze:Kurcze CARGO, wymiatasz.
Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie.
Naprawdę świetna robota !!

Dobrze mieć kogoś takiego w swoich szeregach :-) .
Dzięki Panowie! cenie sobie Wasze uznanie.
"Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie." - Bo nasze forum jest po prostu lepsze niż jakieś tam "dobre serwisy" ;-)

LISTOPAD 2008

: 28 listopada 2008, 00:29
autor: CARGO
Kolejny Boeing 737-700 reg. PH-BGF dla KLM. Początkowo samolot ten miał trafić do przewoźnika w listopadzie tego roku ale data jego dostawy została przesunięta na pierwszy kwartał 2009 roku. Maszyna ta będzie nazwana "Grote Zilverreiger" - tzn. "Czapla biała".

Narodowy przewoźnik z Rumunii - TAROM - otrzyma swojego pierwszego z trzech B737-800, który dołączy do floty przed końcem roku. Maszyna została wyprodukowana w tym roku i 26 czerwca trafiła do formalnego właściciela tj. Air Berlin reg. D-ABKB. Samolot ten będzie latał dla TAROM z rejestracją YR-BGP <rysunek> przez 5 lat na zasadach umowy leasingowej("dry-lease").

AirAsia X zastanawia się nad zakupem 25 :!: maszyn dalekiego zasięgu. W kręgu ich zainteresowań pozostają A350 oraz B787. Możliwe, że do floty w niedługim czasie dołączą dwa A340 jednak na stosunkowo niedługi okres użytkowania. Faworytem rywalizacji A350vsB787 jest Airbus ze względu na dotychczasową bardzo dobrze układającą się współpracę pomiędzy europejskim producentem a największą tanią liną lotniczą Azji.

LISTOPAD 2008

: 28 listopada 2008, 01:17
autor: CARGO
"Nowe szaty" Mexicany
Obrazek
Mexicana zaprezentowała odmieniony "imaż", to zdecydowana zmiana na lepsze :-) . Przewoźnik ma nowe logo a niektóre z jego maszyn zostały przemalowane w, moim skromnym zdaniem, całkiem ładne barwy. Tak wyglądają odmienione A320 oraz F100 (należący do lokalnego Mexicana Click). LOT-owski B767 podobno jest w trakcie przemalowywania. A tak sobie wyobrażają internauci A330, który w niedługim czasie ma dołączyć do floty Mexicany by obsługiwać trasę Meksyk - Madryt.

LISTOPAD 2008

: 28 listopada 2008, 09:37
autor: Darek Rz
Blank pisze:Kurcze CARGO, wymiatasz.
Informacje pojawiają sie częściej niż w dobrym serwisie.
Naprawdę świetna robota !!
Witam

Dołączam sie do pochwał i oby tak dalej -Brawo CARGO

pozdrawiam

LISTOPAD 2008

: 28 listopada 2008, 10:09
autor: jubell
CARGO pisze:(...) LOT-owski B767 podobno jest w trakcie przemalowywania.
Mowa o ex. SP-LOA. SP-LOB przyleciał wczoraj (27.11) z SNN do WAW. Aktualnie stoi pod hangarami i jest cały biały. Prawdopodobnie tak jak LOA będzie miał kilka oblotów i odleci do Mexicany. Teoretycznie LOB ma być na stanie Mexicany od 01.12, ale wydaje mi się, że to trochę mało czasu, żeby doprowadzić go do odpowiedniego stanu.