Cześć,
z ciekawszych dzisiaj oprócz A333 Ryan int. złapałem A332 Korean Air który podleciał bliżej niż zwykle.
16:49 A332 HL8228 Korean Air w locie KE933 INC-VIE-ZRH wszedł w LETKI,w okolicah OMAVA odbił na KOPAT na Słowacji.
Pozdrawiam.
Samolot na wysokościach przelotowych - MARZEC 2012
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Witam,
4 dzisiejsze sztuki, trzeba będzie się znów wybrać w teren i zostawić okno w spokoju.
Austrian, AUA64, OE-LAW, B763, PEK-VIE, FL360, LETKI-BABKO, G15:20
Pakistan, PIA737, AP-BEU, A310, LHE-FRA-AMAS, FL360, UL984 W, G15:47
Alitalia, AZA786, I-DISU, B772, MXP-NRT, FL350, BABKO-TOSPO, G15:48
Ryan International, CMB521, N771RD, A333, LEJ-xxx, FL350, UL984 E, G16:23
4 dzisiejsze sztuki, trzeba będzie się znów wybrać w teren i zostawić okno w spokoju.
Austrian, AUA64, OE-LAW, B763, PEK-VIE, FL360, LETKI-BABKO, G15:20
Pakistan, PIA737, AP-BEU, A310, LHE-FRA-AMAS, FL360, UL984 W, G15:47
Alitalia, AZA786, I-DISU, B772, MXP-NRT, FL350, BABKO-TOSPO, G15:48
Ryan International, CMB521, N771RD, A333, LEJ-xxx, FL350, UL984 E, G16:23
jkb pisze: Po chwili zebrały ostry zakręt i poleciały tuż za LH740.
Tak jak myślałem, nie było to przechwycenie. Migi wracały z bazy Sliać na Słowacji, piloci polecieli zapoznać się z możliwością szkolenia na tamtejszym symulatorze Miga-29. Ten na zdjęciu to tak jak napisałem Ci na GG parka 4105, druga maszyna to jednomiejscowy 4103.Gryni pisze:Super sytuacja, ale myślałem nad tym i wszystko wskazuje że nie było to przechwycenie. MIGi leciały z południa, z jakiejś trasy lub strefy, a po wykonaniu zakrętu skierowały się idealnie na swoją bazę czyli Mińsk Mazowiecki. Mogło się wydawać że lecą za "lufą" bo kurs faktycznie był chyba ten sam, ale wysokość mogła być inna. Według procedur, ćwiczebne przechwycenia cywilnych statków powietrznych nie mogą być dokonywane jeśli nie ma ku temu podstaw, a "lufa" nie wysyłała awaryjnego kodu 7700.
Jednak mimo wszystko zazdroszczę i chętnie obejrzę resztę zdjęć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
ZRT460/457M
- vader
- Administrator
- Posty: 2864
- Rejestracja: 13 stycznia 2008, 11:33
- Obserwuję: niebo :)
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Wczorajsze niespodzianki!
Jak podał pawmor mniej więcej o 10:50 na lotnisku we Wrocławiu (WRO) wylądował An124, ADB573F, UR-82073 z Oslo. Później około 15:25 odleciał jako ADB5273. Jest to dość częsty gość we WRO jak i przelatujący nad Polską.
Około 15:00 po UL984 E przeleciał An124 Rosyjskich Sił Powietrznych, RA-82040 w locie TTF9022, HHN-CCU. Warto uwzględnić, że przelot ten odbył się na wysokości FL250!
Później o 15:30 na lotnisku Okęcie (WAW) wylądował Ukraiński Rządowy Ił-62M, UR-86528.
Jak wiadomo nad nami przewija się masa bizjetów. Około 17:30 kolega maciekA380 poinformował, że po UL986 SE przeleciał Lerjet A35, FAI - Flight Ambulance International, D-CFAX w locie IFA2153.
Jak podał pawmor mniej więcej o 10:50 na lotnisku we Wrocławiu (WRO) wylądował An124, ADB573F, UR-82073 z Oslo. Później około 15:25 odleciał jako ADB5273. Jest to dość częsty gość we WRO jak i przelatujący nad Polską.
Około 15:00 po UL984 E przeleciał An124 Rosyjskich Sił Powietrznych, RA-82040 w locie TTF9022, HHN-CCU. Warto uwzględnić, że przelot ten odbył się na wysokości FL250!
Później o 15:30 na lotnisku Okęcie (WAW) wylądował Ukraiński Rządowy Ił-62M, UR-86528.
Jak wiadomo nad nami przewija się masa bizjetów. Około 17:30 kolega maciekA380 poinformował, że po UL986 SE przeleciał Lerjet A35, FAI - Flight Ambulance International, D-CFAX w locie IFA2153.
Ostatnio zmieniony 26 marca 2012, 20:51 przez vader, łącznie zmieniany 1 raz.
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
17.03.
13:24, UL980 W, A332, D-ALPH, BER7167, HKT-TXL;
15:22, TOLPA-GOVEN, B748, G-GSSF, BAW3592, PVG-DEL-STN;
17:09, UL980 W, B77W, VT-ALO, AIC111D, DEL-LHR;
17:31, TOLPA-GOVEN, A332, D-ALPJ, BER7151, BKK-DUS.
19.03.
13:41, UL980 W, B77W, 9V-SWD, SIA308, SIN-LHR;
16:40, UL980 W, B77W, VT-JEG, JAI118, BOM-LHR;
Gratuluję dobrych i ciekawych ujęć .
17.03.
13:24, UL980 W, A332, D-ALPH, BER7167, HKT-TXL;
15:22, TOLPA-GOVEN, B748, G-GSSF, BAW3592, PVG-DEL-STN;
17:09, UL980 W, B77W, VT-ALO, AIC111D, DEL-LHR;
17:31, TOLPA-GOVEN, A332, D-ALPJ, BER7151, BKK-DUS.
19.03.
13:41, UL980 W, B77W, 9V-SWD, SIA308, SIN-LHR;
16:40, UL980 W, B77W, VT-JEG, JAI118, BOM-LHR;
Gratuluję dobrych i ciekawych ujęć .
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Według informacji które zdobyłem, nocą leciał na trasie DME-CDG jako TTF9021 GORAT-TOMTI, a z Paryża wracał najprawdopodobniej też do Moskwy. Punktów nie znam, ale nie sądzę żeby było to UL984.Vader pisze:Artur (msciciel) napisał w shoutboxie:AN124 teraz kolo Rzeszowa w kierunku -->E
więc stwierdziłem, że potwierdzona wiadomość.
ZRT460/457M