Samoloty na wysokościach przelotowych - STYCZEŃ 2010
: 30 stycznia 2010, 14:55
Forum dla obserwujących samoloty na wysokości przelotowej (plane spotting contrail spotting rnav spotting samoloty)
https://rnavspotting.pl/forum/
Fotki na tym forum są jak najbardziej pomocne (zwłaszcze te sprzed 2005 roku), ale jeśli wyskakują one jak z kombajnu: Malaysia, Singapore, Lufthansa, itd... to trochę za mało. Co ciekawe, często przed taką Malaysią leci jakiś rodzynek, który zostawia pozycję, ale na forum o nim nie ma żadnego info. Pojawia się jedynie fotka MH B777-200ER, bo ta maszyna jest większa.michalw pisze:To forum nie po to powstało.
Ten temat jednak jest do informowania co się udało zobaczyć, na przelocie nad krajem. Czy to są fotki, czy nie, nie ważne. Chodzi o dzielenie się informacją, że taki a taki przewoźnik, na takim a takim samolocie wykonywał lot nad Polską. A że głównie są tutaj zdjęcia, nie oznacza to, że taka była inicjatywa.
Forum służy również do pomagania innym mającym chęć "wkręcić się" w spotting, a także do informowania w zmianach rozkładów itp....
Skąd więc takie wnioski, że jedynie do "chwalenia się fotkami"?
Vader pisze:Z ciekawości patrzyłem na radarze, gdzie leci. Minął FRA i kierował się na HHN, gdzie w tamtych okolicach zniknął z radaru. Przez chwile myślałem, że właśnie będzie lądował w RMS, ale leciał w innym kierunku. Choć nie twierdzę, że się nie mylę.bartek15 pisze: Na 99,9% lot Ramstein(RMS)-Biszkek(FRU) w Kyrgyzstanie. Wracał przed północą tego samego dnia jako UA9975, siadał w RMS.
Pozdrawiam
Dzięki za wyjaśnieniebartek15 pisze: Trzymałem go na niemieckim radarze, na wysokości Moguncji(Mainz) skręcił ostro na S w kierunku Keiserlautem i później kierował się na SE na Ramstein.
Gryni napisał, o tym. Ale skąd od razu wniosek, że gdyby nie on to nikt by o tym nie napisał? Jedna informacja wystarczy, po co każdy miałby ją powielać.stesla pisze:Fotki na tym forum są jak najbardziej pomocne, ale jeśli wyskakują one jak z kombajnu: Malaysia, Singapore, Lufthansa, itd... to trochę za mało. Co ciekawe, często przed taką Malaysią leci jakiś rodzynek, który zostawia pozycję, ale na forum o nim nie ma żadnego info. Pojawia się jedynie fotka MH B777-200ER, bo ta maszyna jest większa.
Większość z nas śledzi radar i czy informuje o ciekawych przelotach?
Absolutnie nie!!!
Gdyby np. nie info od Gryniego, to czy np. o przelocie UA na 744 po UL984 ktoś by nas poinformował? A czy wiadomo, że ta maszyna wracała potem po UL984 (DIBED-LUXAR-PADKA).
Pozdrawiam!
Nie zdziwię się, jak jutro będzie wracał z Biszkeku do Rammstein około 7-9 rano po UL984.adiadi pisze:witam
nie wiem czy to czesty widok na naszym niebie ale własnie od SOPAV w kierunku E leci RCH 847 na B744
Ide go wyłapac miedzy chmurkami :)