Witam, 
na prośbę jednego z użytkowników, dzielmy się naszymi zdjęciami.
            
			
									
						
							Okęcie i okolice
- DAN
- Posty: 113
- Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:21
- Obserwuję: M984 L999 L856 P851 M997 M857
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
- Kontakt:
Witam dzisiejsze spotkanie wielkiej BRACI spotterskiej !!Wielkie podziękowania za dzisiejszy spotting !!!

oraz kilka samolotków
 
   
   
 
Moje skromne fotki w porównaniu do fotek chłopaków mam nadzieję że zaprezentują swoje cudeńka .
 .
A to też było na lotnisku :)z pozdrowieniami dla fanów takich sprzętów :)
 
   
  
Pozdrawiam.
            
			
									
						
							
oraz kilka samolotków
 
   
   
 
Moje skromne fotki w porównaniu do fotek chłopaków mam nadzieję że zaprezentują swoje cudeńka
 .
 .A to też było na lotnisku :)z pozdrowieniami dla fanów takich sprzętów :)
 
   
  
Pozdrawiam.
Sprzęt: Lornetka KRONOS 20x60, Canon EOS 20D, Uniden Bearcat 9000XLT. Widzę <M984 L999 L856 P851 M997 M857>
			
						I ja też coś mam  
G@wron siłuje się z Pawłowym MTO, podczas gdy ten w najlepsze się zajada:
 
  
 
Kudel z MichałemW nadjeżdżają, aż się kurzy... 
 
 
 
A tu już troszkę samego spottingu (bez obróbki z braku czasu). Służby lotniskowe zgotowały nam miłą niespodziankę w postaci operacji na pasie 15 (11 zamknięty), a że przytaszczyłem ze sobą Syntę...
 
  
 
 
 
Bardzo efektowne były wejścia w chmury tuż po starcie:
 
  
 
Dzięki chłopaki, choć czołowy meteorolog Rzeczpospolitej zawiódł to i tak było fajnie
  to i tak było fajnie  
            
			
									
						
							
G@wron siłuje się z Pawłowym MTO, podczas gdy ten w najlepsze się zajada:
 
  
 
Kudel z MichałemW nadjeżdżają, aż się kurzy...
 
  
 
A tu już troszkę samego spottingu (bez obróbki z braku czasu). Służby lotniskowe zgotowały nam miłą niespodziankę w postaci operacji na pasie 15 (11 zamknięty), a że przytaszczyłem ze sobą Syntę...
 
  
 
 
 
Bardzo efektowne były wejścia w chmury tuż po starcie:
 
  
 
Dzięki chłopaki, choć czołowy meteorolog Rzeczpospolitej zawiódł
 to i tak było fajnie
  to i tak było fajnie  
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
			
						www.grztus.pl
Witam,
Hahahaha, jak widać na zdjęciach powyżej było gruubo 
 
Dobrze, że w pobliżu jest real i można kupić rękawiczki szmaciane damskie za 1,99 , bo łapy odpadały z zimna
Przehebliło nas ładnie, z przelotów nic nie wyszło, ale było pięknie 
 
Dzięki chłopaki 
 
Jeśli chodzi o fotosy to widzę pewien potencjał dla MTO w dobrych warunkach świetlnych.
 
 
Obie fotki to oryginalne kadry bez cięcia, pomniejszone i obrobione.
Pozdrawiam
            
			
									
						
										
						Hahahaha, jak widać na zdjęciach powyżej było gruubo
 
 Dobrze, że w pobliżu jest real i można kupić rękawiczki szmaciane damskie za 1,99 , bo łapy odpadały z zimna

Przehebliło nas ładnie, z przelotów nic nie wyszło, ale było pięknie
 
 Dzięki chłopaki
 
 Jeśli chodzi o fotosy to widzę pewien potencjał dla MTO w dobrych warunkach świetlnych.
 
 
Obie fotki to oryginalne kadry bez cięcia, pomniejszone i obrobione.
Pozdrawiam
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
			
						www.grztus.pl
Jeszcze kilka rnavspotterskich wypadów na lotniska i zwykli spotterzy zaczną narzekać na swoje sprzęty, że za mało mm i za dużo światła ...  
            
			
									
						
							
Grzegorz Tuszyński
www.grztus.pl
			
						www.grztus.pl
No to kilka zdjęć z wczorajszego wypadu na EPWA.
Kuwait State A300-600 9K-AHI, stał tam, gdzie zwykle stoją Tu154


B733 KLM PH-BDN stał przy stanowisku 109, tutaj w trakcie wypychania

No i cudeńko MD11F UPS, w czasie kołowania na APRON 6, stanowisko 51. Co ciekawe, był to drugi MD11F UPSa na EPWA tego dnia.
 MD11F UPS, w czasie kołowania na APRON 6, stanowisko 51. Co ciekawe, był to drugi MD11F UPSa na EPWA tego dnia.

            
			
									
						
										
						Kuwait State A300-600 9K-AHI, stał tam, gdzie zwykle stoją Tu154


B733 KLM PH-BDN stał przy stanowisku 109, tutaj w trakcie wypychania

No i cudeńko
 MD11F UPS, w czasie kołowania na APRON 6, stanowisko 51. Co ciekawe, był to drugi MD11F UPSa na EPWA tego dnia.
 MD11F UPS, w czasie kołowania na APRON 6, stanowisko 51. Co ciekawe, był to drugi MD11F UPSa na EPWA tego dnia.








 
 




































