Samoloty na wysokościach przelotowych - STYCZEŃ 2011
- maciekA380
- Posty: 1091
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Udanych łowów w Styczniu 2011 roku i w ogóle w całym roku, aby na niebie pojawiało się dużo maszyn i panowała słoneczna pogoda, tego wam życzę :->
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
- maciekA380
- Posty: 1091
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Cześć.
Dzisiaj pokażę wam to co dziś działo się w powietrzu
po prostu masakra. Wiatr 95 km/h + wilgotność 90% = to:
PADKA-TEPNA 12.59 AF218 F-GSPV B772 FL350 vs. LH758 D-AIHH A346 FL330

PADKA-TEPNA 13.01 Air India AIC130 LHR-BOM VT-ALL B77W FL350

PADKA-TEPNA 13.12 Air France AF226 CDG-DEL F-GEXA B744 FL350

PADKA-TEPNA 13.22 Singapore Airlines SIA333 CDG-SIN 9V-SKF A388 FL350

I chyba najbardziej pofalowany, który od września się nie pokazywał u mnie
PADKA-TEPNA 13.29 Qatar Airways QR28 FRA-DOH A7-ACA A332 FL390

Podsumowując, dzień typowo pofalowany
, na skrócie pojawiły się jeszcze QR6024, LH752, LH754, LH756, LH630
Pozdrawiam, Maciek
Dzisiaj pokażę wam to co dziś działo się w powietrzu

PADKA-TEPNA 12.59 AF218 F-GSPV B772 FL350 vs. LH758 D-AIHH A346 FL330

PADKA-TEPNA 13.01 Air India AIC130 LHR-BOM VT-ALL B77W FL350

PADKA-TEPNA 13.12 Air France AF226 CDG-DEL F-GEXA B744 FL350

PADKA-TEPNA 13.22 Singapore Airlines SIA333 CDG-SIN 9V-SKF A388 FL350

I chyba najbardziej pofalowany, który od września się nie pokazywał u mnie
PADKA-TEPNA 13.29 Qatar Airways QR28 FRA-DOH A7-ACA A332 FL390

Podsumowując, dzień typowo pofalowany

Pozdrawiam, Maciek
Ostatnio zmieniony 02 stycznia 2011, 13:19 przez maciekA380, łącznie zmieniany 1 raz.
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 20 lipca 2010, 23:24
- Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
Cześć,
ode mnie 3 maszyny z 1-ego stycznia. Falowanie było spore, jednak nie aż tak źle jak u Maćka.
B773 G-STBB BAW139 LHR-BOM UL986 - tego nie jestem na 100% pewien bo nie miałem jak zerknąć na radar

B744 G-CIVA BAW118 BLR-LHR UL984

MD11 N610FE FDX9 UL984 ->W

PS
Dawid, Cathay świetny!
pozdrawiam
ode mnie 3 maszyny z 1-ego stycznia. Falowanie było spore, jednak nie aż tak źle jak u Maćka.
B773 G-STBB BAW139 LHR-BOM UL986 - tego nie jestem na 100% pewien bo nie miałem jak zerknąć na radar

B744 G-CIVA BAW118 BLR-LHR UL984

MD11 N610FE FDX9 UL984 ->W

PS
Dawid, Cathay świetny!
pozdrawiam
tel. 888 730 577
gg 3356768
gg 3356768
Cześć,
Pierwsze polowanie w tym roku, pogoda wspaniała, chociaż nie obraziłbym się gdyby było cieplej.
10:31 B738 VQ-BOY Yakutia Airlines R3 765 KRR-CDG, leciał z DIBED, po czym odbił na kurs 260 omijając A310 Iran Air na tym samym FL-u, myślałem że wyleci przez BABKO ale nieco przed odbił na PADKA.

10:35 B763 Delta Airlines UL984 na zachód. Danych niestety nie posiadam.

Pozdrawiam.
Pierwsze polowanie w tym roku, pogoda wspaniała, chociaż nie obraziłbym się gdyby było cieplej.
10:31 B738 VQ-BOY Yakutia Airlines R3 765 KRR-CDG, leciał z DIBED, po czym odbił na kurs 260 omijając A310 Iran Air na tym samym FL-u, myślałem że wyleci przez BABKO ale nieco przed odbił na PADKA.

10:35 B763 Delta Airlines UL984 na zachód. Danych niestety nie posiadam.

Pozdrawiam.
ZRT460/457M
Z dużym prawdopodobieństwem po dedukcji i dopasowaniu to był lot: CMB520, po czym ok. 13tej zmienił się na DAL8961, reg. maszyny N1612T; czyli coś wojskowego via FRA.Gryni pisze: 10:35 B763 Delta Airlines UL984 na zachód. Danych niestety nie posiadam.
![]()
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Witam!
Gryni, gratuluję Delty na B767-300ER.
Po UL984 Delta na maszynie tego typu była przynajmniej jeszcze 2 razy:
DL0088 [JFK-KBP], N196DN jeszcze bez wingletów, 30/07/2009 (jest Twoja fotka na 24 stronie działu „Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2009”), PADKA-LUXAR-DIBED;
RCH758, N1607B z wingletami, 29/03/2010, DIBED-LUXAR-PADKA
Dzisiaj jeszcze kilka ciekawych lotów po UL984 min.:
Red Wings, TU204-100, RA-64050 jako RWZ7593 [DME-PED] i powrót jako RWZ7594 [PED-DME];
Donavia, B737-400, VQ-BCS jako D94047 [ROV-CDG] i powrót jako D94048 [CDG-ROV];
Yakutia, B737-800WL, VQ-BOY jako R30765 [KRR-CDG] i powrót jako R30766 [CDG-KRR];
Asiana Airlines Cargo, B747-400F, HL7436 jako OZ0996 [JFK-BRU-TSN-ICN]
Pozdrawiam!
Gryni, gratuluję Delty na B767-300ER.
Po UL984 Delta na maszynie tego typu była przynajmniej jeszcze 2 razy:
DL0088 [JFK-KBP], N196DN jeszcze bez wingletów, 30/07/2009 (jest Twoja fotka na 24 stronie działu „Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2009”), PADKA-LUXAR-DIBED;
RCH758, N1607B z wingletami, 29/03/2010, DIBED-LUXAR-PADKA
Dzisiaj jeszcze kilka ciekawych lotów po UL984 min.:
Red Wings, TU204-100, RA-64050 jako RWZ7593 [DME-PED] i powrót jako RWZ7594 [PED-DME];
Donavia, B737-400, VQ-BCS jako D94047 [ROV-CDG] i powrót jako D94048 [CDG-ROV];
Yakutia, B737-800WL, VQ-BOY jako R30765 [KRR-CDG] i powrót jako R30766 [CDG-KRR];
Asiana Airlines Cargo, B747-400F, HL7436 jako OZ0996 [JFK-BRU-TSN-ICN]
Pozdrawiam!
Witam
Pierwsze dwie maszyny w Nowym Roku.
12:20 ; UM860/UL621 ; B772 ; Qatar Airways ; QTR77 ; A7-BBA ; DOH-IAH

13:05 ; UM860/UL621 ; B744 ; EL AL Israel Airlines ; ELY007 ; 4X-ELB ; TLV-JFK

Maszyn było znacznie więcej, ale choróbsko mnie dopadło i trzeba się oszczędzać
Pozdrawiam !

Pierwsze dwie maszyny w Nowym Roku.
12:20 ; UM860/UL621 ; B772 ; Qatar Airways ; QTR77 ; A7-BBA ; DOH-IAH

13:05 ; UM860/UL621 ; B744 ; EL AL Israel Airlines ; ELY007 ; 4X-ELB ; TLV-JFK

Maszyn było znacznie więcej, ale choróbsko mnie dopadło i trzeba się oszczędzać

Pozdrawiam !

Canon EOS 500D + Synta 8" + 2x
L621, N195, P861, L29, L23, M994, skróty
L621, N195, P861, L29, L23, M994, skróty
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Pierwsze maszyny w Nowym Roku. Ogólnie mówiąc, z ruchem jak zawsze w taką pogodę, czyli drętwo
.
12:48, GOVEN-TOLPA, B744, PH-BFL, KLM871, AMS-DEL;

13:36, UL980 W, B77W, 9V-SWR, SIA308, SIN-LHR;

13:47, SUI/GOVEN-LDZ-TOLPA, A388, 9V-SKH, SIA317, LHR-SIN;

Potem znowu się zachmurzyło i stan ten trwa do tej pory
.
Pierwsze maszyny w Nowym Roku. Ogólnie mówiąc, z ruchem jak zawsze w taką pogodę, czyli drętwo

12:48, GOVEN-TOLPA, B744, PH-BFL, KLM871, AMS-DEL;

13:36, UL980 W, B77W, 9V-SWR, SIA308, SIN-LHR;

13:47, SUI/GOVEN-LDZ-TOLPA, A388, 9V-SKH, SIA317, LHR-SIN;

Potem znowu się zachmurzyło i stan ten trwa do tej pory

Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos